Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Maseczki Domowe > Jak zrobić peeling z cytryny i imbiru?

Jak zrobić peeling z cytryny i imbiru?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Jednym z pierwszych podstawowych kroków, aby utrzymać skórę w dobrej kondycji jest regularne usuwanie martwego naskórka. Jeśli chcemy utrzymać naszą skórę w dobrej kondycji, powinniśmy zapoznać się z domowymi przepisami na maseczki złuszczające martwy naskórek. Samodzielnie w domu, można przygotować kilka bardzo skutecznych i niedrogich peelingów, które dają pożądane rezultaty. Poniżej znajdują się dwa przepisy na naturalne maseczki z cytryny, imbiru i soli.
1
maseczka z imbirem
Maseczka z dodatkiem świeżego imbiru, cytryny i soli
Imbir ma działanie przeciwzapalne, które przynosi ulgę w bólu i swędzeniu skóry, a cytryna dodatkowo pomaga pozbyć się uporczywych infekcji. Peeling dzięki tym dwóm składnikom ma przyjemny i delikatny zapach, który potęguje uczucie dogłębnego oczyszczenia skóry.
2
przepis n apeeling
Składniki potrzebne do zrobienia maseczki
Kawałek świeżego imbiru, pół szklanki soli kuchennej, sok z dwóch świeżo wyciśniętych cytryn i pół szklanki olejku roślinnego

Wykonanie
Świeży imbir pokrój na małe kawałki i rozdrobnij przy użyciu blendera. Następnie przekładamy imbir do miseczki i dodajemy sól kuchenną. Teraz dodaj sok z cytryny, wymieszaj, dodaj olej roślinny i dobrze wymieszaj w celu utworzenia jednolitej mieszanki i gotowe! Peeling nałóż na skórę, a następnie spłucz letnią wodą. Maseczki tej można używać nawet kilka razy w tygodniu.
3
peeling z imbirem
Peeling z imbiru, cytryny, soli, olejku kokosowego i oliwy z oliwek
Do zrobienia tej maseczki wykorzystamy drogocenne wartości odżywcze soku z cytryny i olejku imbirowego, który ma działanie energetyzujące, a także przynosi ulgę w podrażnieniach. Sok z cytryny w skuteczny sposób usuwa martwe komórki i sprawia, że nasza skóra staje się gładka i odpowiednio nawilżona. Kolejnymi bardzo ważnymi składnikami będą olejek kokosowy i oliwa z oliwek, które utrzymają skórę nawilżoną przez długi czas i zapobiegną przesuszaniu. Dodatkowo wykorzystamy dobrodziejstwo soli morskiej, która zadziała jak środek złuszczający i pozbędzie się martwych komórek z naszej skóry.
4
peeling z soli i imbiru
Składniki potrzebne do przygotowania peelingu
Jedna szklanka soli morskiej, ¼ filiżanki olejku kokosowego, cztery łyżki stołowe oliwy z oliwek, dziesięć kropli soku z cytryny, pięć kropli olejku z imbiru oraz skórka z cytryny.

Wykonanie
Rozpuszczamy olejek kokosowy i dodajemy do niego oliwę z oliwek, oba składniki mieszamy. Teraz dodajemy sól morską, sok z cytryny, olejek imbirowy i skórkę w cytryny. Wszystkie składniki należy dokładnie wymieszać, aby powstała jednolita masa. Po wymieszaniu nasz peeling jest już gotowy do użycia, nakładamy go na skórę i po kilku minutach zmywamy ciepłą wodą. Należy pamiętać, aby unikać kontaktu z bezpośrednim działaniem promieni słonecznych w ciągu 12 godzin po zastosowaniu peelingu z sokiem cytrynowym i olejkiem imbirowym.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Są tak samo skuteczne jak te gotowe! A do tego możesz je przygotować w kilka minut. Nasza skóra uwielbia kosmetyki na...
Domowe peelingi - 9 sprawdzonych i łatwych przepisów
Są tak samo skuteczne jak te gotowe! A do tego możesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt