rozciąganie butów

Jak rozciągnąć buty za pomocą lodu?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
rozciąganie butów
1 z 4
Ile par butów leżących w twojej szafie nie nadaje się do chodzenia? Są bezużyteczne, gdy nie możesz ich nosić. Jednak komfort zawsze wygrywa ze stylem. Niewygodne buty cisną i obcierają stopy, aż do krwi. Jest wiele sposobów na rozciągnięcie butów, lecz ten jest bajecznie prosty. Już nie musisz rozciągać butów, niszcząc przy tym stóp. Oto sposób na rozbicie butów.
1
buty rozciąganie
Nowo zakupione buty nie nadają się do chodzenia. Cudowne, lecz wąskie. Na nic smutki, bierzmy się do działania. To czego potrzebujesz to woreczki strunowe i woda.
2
rozbijanie butów
Worek napełnij do połowy wodą. Uwolnij z worka powietrze i zamknij szczelnie torebkę. Woreczek pozbawiony powietrza łatwiej wsunie się do buta. Wsuń worek do buta i dobrze dopasuj. Miej pewność czy worek nie przecieka. Wkładamy buty do zamrażarki. Jeśli buty są nowe nie musisz martwić się o brud. Dla pewności włóż je w worek foliowy.
3
jak rozciągnąć buty
Następnego ranka wyciągamy buty z zamrażarki i wyłamujemy lód. Ponownie napełniamy woreczki wodą i zamrażamy raz jeszcze dla pewności. Nie pozostawiaj torebek z lodem do rozmrożenia, gdy woda się rozpuści może zniszczyć buty.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

nowe buty
odświeżone buty
suszenie butów

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

dks
28.06.2016
jezeli cisna to sa zle uszyte, i bedzie tylko gorzej, a to juz czuc przy przymiezaniu no ale jesli sie slucha "sprzedawcy"
Irek
28.06.2016
A gdy but pęknie po tym zabiegu to udaj się po odszkodowanie do tych mądrych którzy takiej rady udzielili.
kobieta w szpilkach
27.06.2016
Totalna bzdura. to tylko deformuje buty.
najlepszy sposób wejść w nowe buty od razu po gorącej kąpieli, kiedy stopy są ciepłe i nie osuszone. Po 20 minutach zdjąć buty i zostawić do wyschnięcia.Czasem to trzeba powtórzyć 2-3 razy.
Buty dopasują się do naturalnego kształtu stóp a nie do worka lodu.
A potem można tańczyć do białego rana.Tą rade dała mi babcia ,tak jej poradził kiedyś stary szewc.
xcxcxc
27.06.2016
widać to po polskich kobietach latem jak te swoje obrzydliwe koslawe stopy wystawiaja na widok publiczny - haluksy u 15 latki?pokurcze i odciśki?
WSTYD
mamy straszliwie zaniedbane kobiety - wystarczy spojrzeć na stopy i widac jak o siebie dbają (lakier na za długich pazurach "drapakach" to nie dbanie)