Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Higiena Osobista > Pielęgnacja dłoni i stóp > Domowe sposoby na wrastające paznokcie

Domowe sposoby na wrastające paznokcie

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Kiedy mamy problem z wrastającymi paznokciami, szczególnie u stóp, możemy zapomnieć o długim spacerze czy wyjściu na rower. Przyczyną wrastania paznokci mogą być niewygodne buty, niewłaściwe przycięcie paznokcia czy też deformacja, która następuje gdy nosimy za małe obuwie. Problem wrastających paznokci można w bardzo łatwy i bezbolesny sposób wyleczyć w domu, poniżej znajduje się kilka sposobów jak radzić sobie z wrastającymi paznokciami.
1
stopy
Sól Epsom
Do przygotowania lekarstwa potrzebujemy miski z ciepłą wodą, do której wsypiemy odrobinę soli Epsom. Następnie zanurzamy palce w misce i czekamy około 20 minut, zabieg można powtarzać dwa razy dziennie.

Nadtlenek wodoru
Nadtlenek wodoru wykazuje słabe właściwości kwasowe, które przynoszą ogromną ulgę w leczeniu wrastających paznokci. Namoczenie obolałych paznokci w mieszance, nada skórze miękkość i rozwiąże problem wystąpienia ewentualnej infekcji.
2
olejek do stóp
Olejek z drzewa herbacianego
Jego delikatna formuła łagodzi ból i zmniejsza obrzęk powstały wokół płytki paznokcia. Olejek z drzewa herbacianego nałóż wokół paznokcia za pomocą bawełnianego wacika.

Olejek rycynowy
Olejek rycynowy jest bardzo przydatny, ponieważ przyspiesza gojenie się ran i łagodzi stan zapalny powstały wokół płytki paznokcia. Dlatego też, zaleca się stosowanie olejku rycynowego bezpośrednio na paznokcie, aby złagodzić ból towarzyszący wrastającym paznokciom.
3
olejek lawendowy
Olejek lawendowy
Olejek lawendowy jest bardzo przydatny dla naszej skóry, nie tylko zmniejsza stan zapalny, ale również sprawia, że skóra staję się miękka i odpowiednio nawilżona. Stosując regularnie olejek lawendowy pozbędziemy się problemu wrastających paznokci.

Cytryny
Naturalne właściwości cytryn są bardzo użyteczne w leczeniu infekcji powstałych przez wrastający paznokieć. Najlepszym sposobem zastosowania cytryny jest wyciśnięcie kilku kropli soku z cytryny na umytą skórę.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Ela - 2017-08-04
Sposób na wrastające paznokcie raz na zawsze. Wystarczy podłożyć pod wrastający paznokieć wacik , gazę i pozostawić tak długo , aż paznokieć odrośnie. Nie wrośnie wówczas w skórę tylko w gazik. Po odrośnięciu podcinamy paznokieć i mamy spokój . Ten banalny sposób przekazała pani kosmetyczka z miasta Bochnia.
 
Zaniedbane stopy mogą boleć i utrudniać chodzenie. Szkodzą im niewygodne buty, rajstopy i skarpety ze sztucznymi...
Problemy ze stopami - jak ich uniknąć?
Zaniedbane stopy mogą boleć i utrudniać chodzenie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt