makaron zamrożony

Jak zamrozić makaron?

pastka - specjalista Tipy.pl
makaron zamrożony
1 z 4

Wpadasz do domu jak burza, głodna, a za chwilę musisz lecieć dalej. Mało czasu na przygotowanie czegoś pożywnego do jedzenia. W takich sytuacjach przyda się mrożony makaron. Dzięki tej metodzie będziesz przygotowana na takie sytuacje. Sposób na szybki i zdrowy obiad.

1
gniazdka makaronu

Gdy się spieszysz, a jesteś bardzo głodna, tak przygotowany makaron zaoszczędzi czas nawet o połowę. W takich krytycznych sytuacjach sięgasz po wcześniej zamrożoną porcje makaronu. Ugotuj cały makaron i podziel na mniejsze porcje. Możesz też zachować pozostałe resztki makaronu na następny raz.

2
makaron zamrożony

Rozłóż makaronowe gniazdka na blasze przełożonej papierem. Blachę z makaronem wstawiamy do zamrażarki. Po 10-15 minutach makaron powinien być wystarczająco zamrożony by nie rozpaść się.

3
przechowywanie makaronu

Gniazdka makaronu przełóż do worków. Kiedy będziesz potrzebować szybkiego dania, po prostu po niego sięgniesz. Wrzuć do ciepłej wody lub do kuchenki mikrofalowej. Gotowe!

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

jaś
20.06.2016
Co za bzdety. Gotowanie "świeżego" makaronu to ok 7 min.
michal
20.06.2016
biorąc pod uwagę, że makaron gotuje się średnio około 10 minut to pomysł jest kompletnie bezsensowny
BoSthlm
20.06.2016
Pastka ?? specjalistka od wymyslania rzeczy zbednych? makarony dostepne w handlu gotuja sie od 3 do o10 min to po co tracic czas i miejsce w zamrazarce?
W czasie gotowania wody i makaronu mozna przyrzadzic szybki sos z warzywami
i co mamy w lodowce resztki szynki itp. w 15 min mamy danie na stole.
lepiej zamrozic sosy do makarony np typ bolognese carbonnara czy inne.
Zycze myslenia.
SpS
20.06.2016
A nie mogę po prostu ugotować świeżego makaronu? To trwa ledwie 8 minut. Tyle co zabawa z zamrażaniem, rozmrażaniem i podgrzewaniem.