biżuteria zmniejszanie

Jak tymczasowo zmniejszyć pierścionek?

MatrioSzka - specjalista Tipy.pl
biżuteria zmniejszanie
1 z 4
Luźny pierścionek lub obrączkę z łatwością można zgubić. Nie masz czasu wybrać się do jubilera w celu zmniejszenia biżuterii. Nim to zrobisz może upłynąć dużo czasu. Tymczasowym rozwiązaniem zabezpieczenia pierścionka, będzie klej. Poznaj świetny i prosty sposób na zmniejszenie cennej biżuterii.
1
zmniejszanie pierścionków
W tym celu potrzebujesz: kartki papieru, pistoletu na gorący klej oraz luźny pierścionek. To wszystko. Połóż kartkę na stole i oczyść pierścionek z brudu, tłuszczu i kurzu. Rozgrzej pistolet z klejem.
2
pierścionek zmniejszanie
Na kartce papieru zrób dużą kroplę z kleju. Szybko zanurz spód pierścionka w kleju. Tak by klej przywarł do całej powierzchni. Nadmiar kleju z dołu pierścionka zetrzyj przecierając nim o kartkę papieru. To samo zrób z pozostałymi krawędziami pierścionka.
3
biżuteria zmniejszanie
Nie dotykaj kleju palcami, będzie przezroczysty, a przez to niewidzialny. Klej powinien tworzyć otoczkę wokół pierścionka. Zostaw klej do wyschnięcia na 15 minut. Klej trzyma się mocno pierścionka, a równocześnie można łatwo go z niego usunąć. Gotowe, ciesz się dobrze dopasowanym pierścionkiem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Torebka skórzana
wiązanie arafatki
wiązanie szalika na plecach

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane