skurczone ubrania

Jak rozciągnąć skurczone ubrania?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
skurczone ubrania
1 z 4
Czy zdarzyło ci się wyprać jakąś rzecz w zbyt wysokiej temperaturze? Po jej wyschnięciu odkrywasz, że się skurczyła. Rwiesz włosy z głowy, jak mogłaś do tego dopuścić i jak to mogło się stać. Nie martw się, mamy sposób, dzięki któremu wróci uśmiech na twoją twarz, a skurczona rzecz wróci do swojego oryginalnego stanu.
1
rozciąganie ubrań
Zatykamy zlew korkiem i napełniamy wodą. Do wody dodajemy nakrętkę szamponu dla dzieci. Wkładamy skurczone ubranie i pozostawiamy do namoczenia. Delikatnie poruszamy materiałem, dzięki temu włókna materiału rozluźnią się.
2
skurczone ubranie
Wyjmujemy ubranie z wody i wyciskamy nadmiar wody. Nie płuczemy ubrania w czystej wodzie. Na dużym ręczniku rozkładamy materiał. Rolujemy ręcznik z ubraniem w środku. Tym sposobem odsączamy wodę z materiału. Materiał ma być wilgotny, a nie mokry.
3
skurczone rzeczy
Już na suchym ręczniku rozkładamy rzecz, którą chcemy rozciągnąć. Delikatnie rozciągamy materiał w pożądanym kierunku. Robimy tak, aż wróci do oryginalnego kształtu. Zostawiamy rzecz do wyschnięcia, płasko na ręczniku.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

poduszki
zapach potu
biały biustonosz

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane