preparaty do ogrodu

3 domowe preparaty, bez których nie możesz się obejść w ogrodzie

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
preparaty do ogrodu
1 z 4
Niezależnie czy jesteś zwolenniczką ekologicznego ogrodnictwa, chcesz używać mniej środków chemicznych w ogrodzie czy po prostu, chcesz zaoszczędzić trochę pieniędzy - oto trzy najlepsze domowe receptury do zastosowania w ogrodzie. Zacznij używać ich już dziś.
1
środek na chwasty
Środek chwastobójczy
Do przygotowania preparatu na chwasty będziesz potrzebować: 4 litry octu, 1 szklankę soli i 1 łyżkę płynu do mycia naczyń. Połącz wszystkie składniki i dobrze potrząśnij. Przelej do butelki z atomizerem. Preparat ten działa skuteczniej, jeśli zostanie rozpylony w słoneczny dzień. Miej pewność, że opryskujesz nim rośliny, których chcesz się pozbyć. Jest mocny więc zabije wszystkie rośliny.
2
środek grzybobójczy
Środek grzybobójczy
Połącz 1 ½ łyżeczki sody oczyszczonej z łyżeczką oleju roślinnego na 3,8 litra wody. Spryskuj rośliny zaatakowane grzybem co 5 dni. Co 10 dni spryskuj zapobiegawczo. Sposób ten jest skuteczny na mączniaka prawdziwego, który jest najczęstszym rodzajem grzyba, atakującego róże, kwiaty i warzywa.
3
środek na owady
Środek odstraszający owady
Nic nie psuje dnia jak latające i gryzące owady. Aby tego uniknąć przygotuj domowy środek odstraszający komary. Jest on bezpieczny i niedrogi. Do przygotowania środka odstraszającego komary będziesz potrzebować 10-20 kropli każdego z olejków: lawendowego, pomarańczowego, eukaliptusowego i cytrynowego. Do olejków należy dodać 2 łyżki substancji bazowej, którą może stanowić oliwa lub alkohol. Składniki połącz i pryskaj ciało co kilka godzin.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Dom dla jeża
wełnowiec
przebarwienia liści

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane