usuwanie etykiet

Jak usunąć etykiety z butelek?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
usuwanie etykiet
1 z 4
Pewnie wiesz jak trudno usunąć etykietkę z butelki lub słoika. Już nie musisz niszczyć paznokci, by pozbyć się uporczywej etykietki ze słoika. Wszystko czego potrzebujesz to odrobinę sody oczyszczonej i oleju. Oto prosty sposób na usunięcie papierowych etykietek.
1
etykiety usuwanie
Jeśli usuwasz etykietki z kilku butelek naraz namocz je w ciepłej wodzie. Jeżeli tylko jedną, nie marnuj wody i zanurz ją w większym pojemniczku. Zostaw je w wodzie przynajmniej na godzinę. Usuń najwięcej papieru jak tylko się da. Po zerwaniu papieru pozostanie ana butelce klej, któremu nie pozwól wyschnąć. Mokry klej będzie łatwiejszy do usunięcia.
2
usuwanie etykiet
Przygotowujemy pastę, która usunie klej z butelki. W równych proporcjach zmieszaj ze sobą sodę oczyszczoną i olej. Może to być olej kokosowy, oliwa lub olej. Wybór należy do ciebie. Powstałą pastę rozetrzyj na śladach po kleju etykietki.
3
jak usunąć etykietę
Szczoteczką lub szorstką gąbkę zetrzyj klej z butelki. Gdy cały klej po etykietce zostanie usunięty, umyj butelki w wodzie z odrobiną mydła. Pasta z sody usunie również nadruki dat na butelkach i słoikach.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane