Naturalny balsam po goleniu

Naturalny balsam po goleniu

Dd - specjalista Tipy.pl
Naturalny balsam po goleniu
1 z 4
Golenia może powodować bolesne zacięcia i podrażnienia skóry. Żeby im zapobiegać powinniśmy stosować specjalne kosmetyki przeznaczone do skóry po goleniu. Nie musisz jednak kupować ich w sklepie. Gotowe kosmetyki mogą powodować podrażnienia i alergie. Zrób więc domowy preparat pielęgnacyjny. Dokładny przepis na jego przygotowanie znajdziesz poniżej.
1
Naturalny balsam po goleniu krok 1
Do wykonania tego kosmetyku potrzebujesz: 1 łyżkę wosku pszczelego, ¼ szklanki olejku kokosowego, ¼ szklanki olejku jojoba, ¼ szklanki soku z aloesu, 1 łyżeczkę gliceryny, 1 łyżkę ekstraktu z oczaru wirginijskiego, 5 kropli witaminy E, 1 łyżkę wody destylowanej.
2
Naturalny balsam po goleniu krok 2
Do miski wsyp wosk pszczeli, olej kokosowy i olejek jojoba. Rozgrzej całość do roztopienia się składników. W drugiej misce umieść sok z aloesu, glicerynę, ekstrakt z oczaru wirginijskiego, witaminę E i wodę destylowaną. Całość wymieszaj.
3
Naturalny balsam po goleniu krok 3
Ciepłe, roztopione olejki ostudź przez kilka minut, a następnie dodawaj powoli wymieszane składniki z drugiej miski. Cały czas dokładnie mieszaj całość. Kosmetyk powinien szybko zacząć gęstnieć i uzyskać lekką, kremową konsystencję. Stosuj go zawsze po goleniu. Dla jeszcze lepszego efektu przechowuj do w lodówce. Chłód dodatkowo złagodzi podrażnienia.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

golenie pach
golenie nóg
gładka skóra

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane