Truskawkowo rabarbarowa konfitura z kardamonem

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Sezon truskawkowy jest w pełni. Jeżeli szukasz smakowitego sposobu na wykorzystanie tych wspaniałych owoców, to proponujemy przygotowanie domowej konfitury truskawkowo-rabarbarowej z delikatnym posmakiem kardamonu. Jeżeli chcesz wiedzieć jak przygotować ten smakowity produkt, to dokładny przepis znajdziesz poniżej.
1
Truskawkowo rabarbarowa konfitura z kardamonem krok 1
Do przygotowania tej pysznej konfitury potrzebujesz 400 g świeżych truskawek, 400 g rabarbaru, ½ szklanki wody, sok z połowy cytryny, ½ szklanki brązowego cukru, 1 łyżeczkę ekstraktu waniliowego, ½ łyżeczki kardamonu.
2
Na początek umyj truskawki i rabarbar i osusz je papierowym ręcznikiem. Truskawki obierz i przekrój na pół. Rabarbar pokrój na plasterki. Wszystko wrzuć do dużego rondelka i dodaj cukier i wodę. Gotuj całość do rozmiękczenia owoców.
3
Dodaj sok z cytryny, ekstrakt waniliowy i kardamon. Konfiturę doprowadź do wrzenia i gotuj jeszcze przez 15 do 20 minut, aż zgęstnieje. Gotową konfiturę przelej do słoików i gotowe. Będzie wspaniałym dodatkiem do naleśników, ciast i innych deserów.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane