ucho pryszcze

Trzy domowe sposoby na pryszcze w uchu

MatrioSzka - specjalista Tipy.pl
ucho pryszcze
1 z 4

Nie dość, że pryszcze pojawiają się na twarzy, to często można je zaobserwować w uszach. Pryszcze lub trądzik to choroba skóry, którą wywołuje nadmierne wydzielanie sebum z gruczołów łojowych skóry. Pryszcz w uchu jest niezwykle bolesny i może ograniczać słuch. Oto kilka domowych sposobów, jak poradzić sobie z pryszczem w uchu.

1
pryszcz w uchu

Woda utleniona Wacik kosmetyczny moczymy wodą utlenioną i przemywamy miejsce, w którym pojawił się pryszcz. Przecieraj skórę kilka razy dziennie. Woda utleniona zabija bakterie i przyspiesza proces gojenia się skóry.

2
pryszcz ucho

Bazylia Garść liści bazylii miażdżymy, by wycisnąć z nich sok. Wacikiem kosmetycznym zbieramy sok z bazylii i przemywamy pryszcz. Obmywamy również okolice pojawienia się pryszcza. Dwie krople soku zakraplamy do ucha. Bazylia posiada właściwości antybakteryjne. Jest doskonałym domowym remedium w leczeniu pryszczy.

3

Ocet jabłkowy W occie jabłkowym zamaczamy wacik kosmetyczny. Przemywamy pryszcz i skórę wokół niego. Pozostawiamy ocet na skórze, po chwili zmywamy czystą wodą. Ocet jabłkowy jest doskonałym środkiem ściągającym i ma właściwości antybakteryjne. Leczy zakażenia, a także zamyka otwarte pory. Szybko uwalnia od pryszczy.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane