maseczka ogórek

Jak zrobić odświeżającą maseczkę do twarzy z ogórkiem?

pitulinka - specjalista Tipy.pl
maseczka ogórek
1 z 4
Marzysz o dniu spędzonym w spa, lecz budżet ci na to nie pozwala? Sięgnij po maseczkę, do której przygotowania z pewnością posiadasz składniki. Domowe spa, to czego ci brakowało. Maseczka z ogórka, która świetnie chłodzi skórę w upalne dni. Jak przygotować maseczkę dowiesz się z dalszych kroków.
1
ogórek maseczka
Do przygotowania maseczki potrzebujesz: ½ ogórka, 1 łyżkę jogurtu naturalnego i 2-3 łyżki płatków owsianych. Korzystając z blendera, zetrzyj ogórek z jogurtem na gładką pastę. Dodawaj po łyżce płatków owsianych i blenduj.
2
maseczka z ogórkiem
Maseczka powinna mieć gęstą konsystencję. Nie powinna być zbyt gładka i spływać z twarzy. Ilość płatków owsianych zależy od wielkości ogórka i konsystencji jogurtu. Jeśli to konieczne dodaj więcej płatków owsianych.
3
maseczka ogórek
Nałóż maseczkę na oczyszczoną skórę twarzy. Unikaj okolic oczu i ust. Zostaw maseczkę na twarzy na 10-20 minut. Na oczy możesz położyć plasterki ogórka. Przy zmywaniu maseczki, zmocz opuszki palców i masując delikatnie skórę, zmyj maseczkę. Ostatecznie spłucz twarz ciepłą wodą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

maseczka domowej roboty
awokado
maseczka zwężająca pory

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane