gigantyczne bańki mydlane

Jak zrobić gigantyczne bańki mydlane?

MatrioSzka - specjalista Tipy.pl
gigantyczne bańki mydlane
1 z 4
Brakuje ci pomysłu na zabawy dla dzieci? A może chcesz urozmaicić spotkanie rodzinne lub urodziny? Bańki mydlane, któż ich nie próbował robić. Zabawę z gigantycznymi bańkami mydlanymi można zorganizować samemu. Wystarczy kilka produktów i zabawa jest murowana. Oto przepis na gigantyczne bańki mydlane.
1
bańki mydlane
Do przygotowania płynu będziemy potrzebować: 6 szklanek wody (destylowana jest najlepsza, lecz z kranu też się sprawdzi), ½ szklanki płynu do naczyń, ½ szklanki skrobi ziemniaczanej, 1 łyżka sody oczyszczonej i 1 łyżka gliceryny.
2
bańki mydlane jak zrobić
Rozpuść skrobię ziemniaczaną w wodzie, powoli mieszając. Delikatnie mieszając, dodaj też pozostałe składniki. Unikaj wytworzenia dużej ilości piany. Zostaw miksturę na godzinę. Zamieszaj okazjonalnie, jeśli na dnie naczynie zobaczysz osiadłą skrobię ziemniaczaną.
3
gigantyczne bańki różdżka
Magiczną różdżkę również można wykonać samodzielnie. Wystarczy mieć 2 patyki tej samej długości i kawałek sznurka. W koniec każdego patyka wbijamy gwóźdź lub wkręcamy śrubkę. Sznurek tniemy na 2 kawałki, jeden krótszy, drugi dłuższy. Krótszy i dłuższy sznurek przewiązujemy do gwoździa lub śrubki na naszych patykach. Dodatkowo dla obciążenia dłuższego sznurka przed przywiązaniem, przekładamy nakładkę do śrub. Różdżka jest gotowa do zabawy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane