komary odstraszanie

6 domowych sposobów na odstraszenie komarów

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
komary odstraszanie
1 z 4
Ciepłym wieczorem uporczywe owady nie pozwalają ci odpocząć? Ciągłe bzyczenie za uchem nie dające spokojnie odpocząć lub co gorsza zasnąć. Oprócz korzystania ze sprayu przeciw komarom, wypróbuj kilka sposobów, dzięki którym komary nie będą tak uciążliwe. Poznaj 6 sposobów na odpędzenie komarów.
1
komary kąpiel w olejku
Posadź kwiaty w ogrodzie
Trawa cytrynowa, geranium i lawenda to rośliny, które komary nie kochają. Posadź je blisko miejsc, w którym rozpalasz grilla i odpoczywasz.

Ustaw pułapki
Jeśli komarów jest dużo przygotuj pułapkę, w którą złapią się komary. Sposobów na pozbycie się komarów jest wiele. Rozejrzyj się w najbliższym sklepie ogrodniczym za jakimś ciekawym rozwiązaniem. Może to być kominek na olejek eteryczny.
2
jak odstraszyć komary
Weź kąpiel
W przeciwieństwie spryskiwania skóry lepkimi preparatami, weź kąpiel. Do kąpieli dodaj parę kropel olejku z cytroneli. Wychodząc na zewnątrz, automatycznie będziesz odstraszać komary.

Rozpal ognisko
Wieczorne ognisko nie tylko stwarza miły nastrój, ale również odstrasza komary. Będą trzymać się z daleka, zwłaszcza gdy dorzucisz do ogniska kilka gałązek szałwii.
3
odstraszanie komarów
Powieś worki z wodą
Napełnij woreczki śniadaniowe wodą i dodaj kilka miedzianych pieniążków. Powieś torebkę przy drzwiach. Będą trzymać się z daleka. Woda rozprasza światło i dezorientuje owady, powodując zmianę kierunku lotu.

Jedz czosnek
Czosnek nie tylko działa korzystnie dla zdrowia, zmienia również zapach oddechu i skóry. Zapach ten jest odstraszający dla komarów. Komary będą już nie takie straszne.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

komarom mówimy zdecydowane
komar
komar

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

robot1
08.08.2016
na zdjeciu jest rozmarym Panie Redaktorze...zielnika Pan w szkole nie robil...
az
08.08.2016
Skorzystałem z porady - nawpierniczałem się czosnku. Teraz nie tylko komary trzymają się z daleka. W autobusie też się jakoś luźniej wokół mnie zrobiło....