zatkany zlew

4 domowe sposoby na zatkany zlew

MatrioSzka - specjalista Tipy.pl
zatkany zlew
1 z 4
Nie ma znaczenia czy jest to zlewozmywak czy umywalka w łazience, jeśli jest zatkany psuje cały nastój. Nie można umyć rąk, brudne naczynia wypełniają cały zlew. By odetkać zlew, dobrze jest wiedzieć, co jest prawdopodobną przyczyną zatkania odpływu. Czy są to resztki jedzenia czy włosy. Wszystko to tworzy niepenetrujące zatyczki do wody. Poznaj kilka domowych sposobów na odetkanie zatkanego odpływu.
1
jak odetkać zlew
Wrząca woda
Najstarsza i najprostsza metoda pozwalająca przetkać zlew. To idealny pomysł na przetkanie rury w kuchni. Gorąca woda rozpuszcza tłuszcz, który tworzy barierę dla przepływającej wody. Zagotuj garnek wody i wlej go bezpośrednio do kanalizacji. Jeśli jeden garnek nie poradził sobie z odetkaniem zlewu, przygotuj następną porcję wody. Sposób ten będzie bardziej skuteczny, jeżeli do wody dodasz soli.
2
zatkany zlew ocet
Ocet
Ocet to wróg zatkanych rur. Jeśli metoda z wodą nie działa, poszukaj w domu octu. Wymieszaj równe porcje octu, soli i sody oczyszczonej, a następnie dodaj cztery razy więcej ciepłej wody. Wlej mieszankę bezpośrednio do odpływu i odczekaj kilka minut.
3
zatkany zlew sposoby
Cytryna i soda
Sok z cytryny i soda rozpuszczą nagromadzony tłuszcz. Jeśli nie masz cytryny, ocet będzie skutecznym zamiennikiem. Łyżkę sody oczyszczonej wsyp do zlewu i zalej połową szklanki soku z cytryny lub octu. Składniki zadziałają i szybko zobaczysz efekt.

Cola
Cola też może odetkać zlew. Napój z ekstraktu coli może pozbyć się nagromadzonego w rurze tłuszczu. Dodaj odrobinę sody oczyszczonej i natychmiast zalej szklanką wrzącej wody. Będziesz z pewnością zaskoczony tą metodą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pleśń
muszki owocówki
rybik

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Klip
22.07.2016
Dobra luneta może zdziałać cuda.