impotencja naturalne sposoby

Jak zrobić miodową miksturę na impotencję?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
impotencja naturalne sposoby
1 z 4
Coraz więcej mężczyzn cierpi z powodu impotencji, która jest spowodowana słabym krążeniem krwi oraz osłabionym przepływem krwi przez penisa. Niezdrowa dieta, brak snu, palenie papierosów, alkohol, stres, cukrzyca oraz niski poziom testosteronu. Wszystko to powoduje problemy z erekcją. Rosyjska medycyna naturalna stosuje miód jako remedium na impotencję. Poznaj przepis na ten specyfik.
1
impotencja leczenie
Do przygotowania tej mikstury potrzebować będziesz: 250g liści aloesu, 250g miodu i 250ml czerwonego wina dobrej jakości. Liście aloesu wybieramy te, szerokie z dolnej części rośliny, starsze niż 3 lata.
2
sposoby na impotencję
Liście aloesu siekamy i przekładamy do słoja. Następnie dodajemy 250g miodu naturalnego i zalewamy wszystko winem. Zakręcamy słój i wstawiamy do lodówki na 5-6 dni.
3
impotencja naturalne
Po upływie kilku dni, miksturę przecedzamy. Należy pić jedną łyżeczkę, 3 razy dziennie przed jedzeniem. Kuracja powinna trwać 4 tygodnie. Początkowo zaczynamy od łyżeczki, by z czasem zwiększać dawkę do jednej łyżki. Po 4 tygodniach kurację przerywamy. Kurację można powtórzyć, jeśli to konieczne po tygodniu przerwy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

problemy z prostatą
mężczyzna

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane