oczyszczanie żył

3 domowe sposoby na oczyszczenie żył

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
oczyszczanie żył
1 z 4
Niewłaściwa dieta i towarzyszący jej brak aktywności fizycznej ma wpływ na nasze zdrowie, zwłaszcza na układ sercowo-naczyniowy. Mimo, że naczynia krwionośne starzeją się bezpośrednio po urodzeniu, tłuszcz zaczyna się w nich osadzać w wieku 35 lat, choć może się to zdarzyć wcześniej. Wszystko zależy od stylu życia, predyspozycji genetycznych i diety. Najbardziej zagrożone jest serce i naczynia krwionośne w mózgu. Oto kilka sposobów na oczyszczenie naczyń krwionośnych z nagromadzonych w nich tłuszczach.
1
oczyszczanie żył cytryna czosnek
Cytryna i czosnek
Uważa się, że przygotowanie cytryny i czosnku jest najlepszym sposobem na czyste naczynia krwionośne. Zmiel 4 ząbki czosnku z 4 cytrynami średniej wielkości. Następnie zalej papkę 3 litrami wrzącej wody i odstaw na 3 dni do lodówki. Przecedź miksturę i pij po 50ml, 3 razy dziennie przez 40 dni. Skonsultuj tę kurację z lekarzem. Takie oczyszczanie powinno wykonywać się raz w roku. Cytryna i czosnek regulują poziom złego cholesterolu w organizmie. Wzmacniają również ściany naczyń krwionośnych, co czyni je bardziej elastycznymi.
2
żył oczyszczanie
Mleko i cytryna
Cytryna w połączeniu z odtłuszczonym mlekiem może również przyczynić się do oczyszczenia naczyń krwionośnych. Lecz nie należy mieszać ze sobą tych dwóch składników. Pij świeżo wyciśnięty sok z jednej cytryny, a następnie wypij 1/3 litra mleka, 3 razy dziennie. Konieczne jest stosowanie kuracji przez 3 tygodnie. Wraz z kuracją należy unikać tłustych i przetworzonych produktów. Jeść mniej mięsa, a więcej świeżych owoców i warzyw, by w pełni oczyścić naczynia krwionośne.
3
żyły oczyszczanie
Nalewka z waleriany i miodu
Do przygotowania nalewki potrzebujesz 20g korzenia kozłka lekarskiego i 100ml alkoholu 70%. Zalej zioła alkoholem i odstaw w ciemne miejsce na 10 dni. Po tym czasie należy nalewkę przecedzić. Następnie jedną łyżkę nalewki łączymy z dwiema łyżkami soku z cytryny oraz trzema łyżkami miodu. Zalewamy całość 250ml przegotowanej i schłodzonej wody. Miksturę odstawiamy na 5-6 dni. Bierz 30-40 kropli dziennie, na 30 minut przed posiłkiem przez miesiąc. Następnie zrób dwutygodniową przerwę i powtórz procedurę.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

para na rowerze
odchudzanie bez głodzenia
dziecko jesienią

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

xxx
24.01.2017
nastepna pewnie bzdura
werda
08.08.2016
pomożę jak umarłemu kadzidło
Hugo
08.08.2016
Wierutne kłamstwa. To nie cholesterol zatyka żyły! Czytajcie najnowsze wyniki badań! Lancet!!! Nie stwierdzono zwężenia światła żyły przez cholesterol! Owszem złogi wapnia!
beti
04.07.2016
Witam. Moje pytanie,ile cytryn trzeba,żeby te 4 ząbki czosnku zmiksowac? Dziękuję