klej usuwanie

Jak usunąć plamy z kleju super glue?

Badylaleczka - specjalista Tipy.pl
klej usuwanie
1 z 4

Klej super glue jest świetny, lecz nie wtedy kiedy przypadkowo ląduje tam, gdzie nie trzeba. Na szczęście jest prosty sposób, dzięki któremu usuniesz klej. Nie będziesz zmuszony do wyrzucenia przedmiotu poplamionego klejem.

<iframe width="100%" height="439" src="https://interia.tv/embed-video?id=2270861&cid=INTERIA/portal/tipy&play=1&volumeOff=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

1
usuwanie plam z kleju

Wszystko co potrzebujesz to zmywacz do paznokci i pałeczkę kosmetyczną. Usunięcie kleju za pomocą zmywacza do paznokci jest bardzo proste. Po prostu zamocz pałeczkę w zmywaczu do paznokci i przemyj miejsce, w którym rozlał się klej.

2
plamy z kleju usuwanie

Pamiętaj, że nie wolno pocierać kleju, gdyż klej rozleje się na większą powierzchnię i będzie trudniejszy w usunięciu. Gdy już zmyjesz klej, osusz miejsce ręcznikiem papierowym. Po osuszeniu, przemyj miejsce po kleju, wodą z mydłem.

3
klej super glue usuwanie

Ten sposób jest bezpieczny, nie ważne z jakiej powierzchni go używamy. Po rozlaniu kleju najlepiej jest zrobić to od razu, niż po czasie, w którym klej zdąży przyschnąć. Nigdy nie próbuj zdrapywać lub zeskrobywać kleju. Narażasz powierzchnię na zadrapania i zniszczenie przedmiotu. Metoda ta działa świetnie na większości powierzchni.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

czyszczenie dywanów
ubrania pachnące stęchlizną
plama z lakieru do paznokci

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

Patka
13.02.2018
Warto by było napisać, że zmywacz musi być z acetonem. A zwykle zmywacze są raczej bez, ponieważ aceton niszczy paznokcie, czyli zostaje nam zmywacz do lakieru hybrydowego :)
mochowik to gej
26.10.2017
Co ma piernik do wiatraka, to jest taka rzecz, która Ci się zawsze może przydać, nie tylko do zmywania paznokci.
blabla
14.03.2017
Uwaga, nie zmywa zaschniętego kleju. Zużyłem o,25 l zmywacza i nic się nie zmyło. Porada to bzdura ma kółkach!
z
25.07.2016
A przy okazji zmywacz pięknie wybieli czyszczoną powierzchnię plastikową.
lilo
25.07.2016
tak? a z palców też zmyje? wątpię.
mochowik
25.07.2016
... no dobrze ... , ale jeśli nie jestem gejem ... , i nie mam zmywacza do paznokci ... ?
Accura
25.07.2016
Uwaga na klejenie "twardych" plastików, zmywacz je rozpuszcza i pozostawia matowe ślady!