pułapka na muchy

Jak zrobić prostą pułapkę na muchy?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
pułapka na muchy
1 z 4
Chociaż na rynku istnieje wiele płynów na muchy, nie każdy chce rozpylać chemikalia wokół siebie i domu. Jeśli w domu są dzieci lub zwierzęta, substancje te mogą być dla nich szkodliwe. Jest o wiele lepszy i naturalny sposób na pozbycie się much.
1
pułapka muchy
By zrobić łatwą i skuteczną pułapkę na muchy wystarczy mieć: słoik, cukier lub syrop, odrobinę wody i papierowy stożek. Do słoika wsypujemy cukier lub wlewamy syrop i dolewamy odrobinę wody. Wystarczy przykryć dno słoika.
2
muchy pułapka
Stożek papierowy możemy zrobić sami. Wystarczy kawałek gazety lub papieru skręcić w stożek i skleić taśmą. W stożku wycinamy otwór w zaostrzonym końcu stożka. Otwór musi być wystarczająco duży, aby mucha przez niego przeszła. Włóż stożek do słoika, upewniając się czy nie ma wolnej przestrzeni pomiędzy słoikiem a stożkiem. Przyklej stożek do słoika.
3
prosta pułapka na muchy
Pułapkę postaw w miejscu gdzie much jest najwięcej, a pułapka nie będzie się przewracać. Woda z cukrem przyciągnie muchy, które po wejściu do środka nie będą mogły się z niej wydostać. Zaglądaj do pułapki od czasu do czasu. Jeśli będzie pełna opróżnij ją i zacznij od początku.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

mszyce
Dom dla jeża
mole odzieżowe

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

bunia
26.07.2016
pułapka ze słoikiem nie sprawdziła sie...muszę mieć wyjątkowo inteligentne muchy...;)
Chochoł
12.07.2016
Babcia brała czerwony muchomor, pokruszyła, zagotowała z małą ilością mleka. Nie pamiętam, czy trochę słodziła. Ostudziła i wlewała na spodek.. Stawiała go na parapecie. Problem z muchami sam się 'rozwiązywał'.
Danuta
12.07.2016
Inny, sprawdzony sposób to: na dolną część okiennej ramy, w miejscu gdzie szyba styka się z nią, przyklej wąski pasek taśmy malarskiej i posmaruj środkiem na muchy. Muchy mają coś takiego, że ciągną do światła, i siadając na tym przyklejonym pasku w ciągu paru sekund padają.
on
12.07.2016
to znęcanie się nad zwierzętami! Ja się nie myje dwa tygodnie i muchy lecą za mną na 6 do roboty
baba
12.07.2016
gorzej jak sie muchy od sąsiada dowiedzą że tu taka wyżerka.
B.
12.07.2016
Moja Babcia miała niezawodny sposób na muchy:
dorosły, okazały muchomor, najlepiej sromotnikowy, odwrócony blaszkami do góry i rozłożony w płaskim, większym naczyniu, np. talerz. Dokladnie posypany cukrem i nieco soku z surowego mięsa. Taki "zestaw" musi być położony w miejscu niedostępnym dla dzieci i zwierząt, np. na jakiejś wysokiej szafce. Wierzcie, albo nie... Żadna mucha nie miała szans!! :)
Ada
12.07.2016
Wystarczy w głębi framugi nakleić rzepy i przyczepić gęsty kawałek firanki.Bez chemii i bez problemu.Od lat tak robię.Zero insektów.
hugi2006
12.07.2016
Najlepszy sposób to trza sie zacząć myc-wtedy muchy nie bedą lgnęły,a nie jakies pułapki wymyslac...
Trrach
12.07.2016
A jak skonstruowac skuteczna pulapke na komuchy?