Sok oczyszczający

Sok oczyszczający

Dd - specjalista Tipy.pl
Sok oczyszczający
1 z 4
Jeżeli czujesz się wzdęty lub masz nieodparte uczucie ciężkości na żołądku, koniecznie wypróbuj nasz sok oczyszczający. Szybko pomoże ci oczyścić organizm i pozbyć się dolegliwości żołądkowych. Pij go codziennie na śniadanie, a już po kilku dniach poczujesz przypływ energii. Dokładny przepis na przygotowanie tego wspaniałego soku znajdziesz poniżej.
1
Sok oczyszczający krok 1
Przygotuj 2 pomarańcze, 2 ogórki, 2 marchewki, 2 liście selera, około 2 cm kawałek imbiru. Jeżeli nie masz pod ręką świeżego imbiru, możesz wykorzystać mielony. Właściwości soku nie zmienią się, jednak świeży imbir jest bardziej aromatyczny.
2
Sok oczyszczający krok 2
Na początek dokładnie wymyj i osusz wszystkie warzywa i owoce. Pomarańcze należy obrać ze skórki. Marchewkę możesz jedynie wyszorować lub delikatnie oskrobać. Jeżeli stosujesz młodą marchew, wystarczy ją dokładnie umyć. Ogórka pozostaw ze skórką, a imbir obierz dokładnie.
3
Sok oczyszczający krok 3
Wszystkie składniki przepuść przez sokowirówkę. Pozbądź się piany która może powstać na powierzchni soku. Dodatkowo możesz przecedzić sok jeżeli chcesz uzyskać bardziej jednolitą konsystencję, jednak nie jest to konieczne. Pij sok codziennie na pusty żołądek.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odchudzanie bez głodzenia
żółty ser
herbata ziołowa

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

yqd74213
19.08.2016
Też miałam problem z oczyszczaniem organizmu, próbowałam już wszystkiego do czasu aż znalazłam świetny poradnik :) gdyby ktoś chciał go zobaczyć to znajduje się tutaj:
https://czystyorganizm.wordpress.com/