zaschnięty tusz

3 domowe sposoby na zaschnięty tusz do rzęs

pitulinka - specjalista Tipy.pl
zaschnięty tusz
1 z 4
Największym problemem tuszów do rzęs jest to, że wysychają dość szybko. Generalnie kobiety wolą go wyrzucić i kupić nowy, a to się zdarza co 2-3 miesiące. Dobrą wiadomością jest to, że od tej pory nie będziesz zmuszona wyrzucić zaschniętego tuszu do rzęs. Oto trzy sposoby na zaschnięty tusz.
1
zaschnięty tusz do rzęs
Powodem przez który tusz wysycha to częste wpuszczanie powietrza do tubki. Aby unikać wysychania tuszu należy ograniczyć ilość poruszania szczoteczką wewnątrz tubki z tuszem.

Sposób 1 – krople do oczu
Najlepszy sposób na odnowienie zaschniętego tuszu jest wpuszczenie do środka 10 kropli płynu do oczu. Zamknij tubkę i mocno nią wstrząśnij. Następnie wyciągnij szczoteczkę i zamieszaj tusz w tubce. Twój tusz będzie jak nowy.
2
tusz do rzęs zaschnięty sposoby
Sposób 2 – ciepła woda
To kolejny skuteczny sposób na odnowienie tuszu. Wyciągnij szczoteczkę z tubki i zamocz ją w gorącej wodzie na kilka minut. Wyjmij szczoteczkę i włóż ją z powrotem do tubki z tuszem. Podczas używania tuszu unikaj wpompowywania powietrza do tubki.
3
tusz zaschnięty sposoby
Sposób 3 – moczenie w ciepłej wodzie
W małym rondelku zagrzej wodę. Gdy zacznie wrzeć, wrzuć tubkę tuszu do wody. Zmniejsz ogień pod garnkiem i zostaw na kilka minut. Ostrożnie wyjmij tubkę z wody i sprawdź czy tusz nadal jest zaschnięty. Jeśli tak, wówczas wlej do tubki kilka kropel oliwy. Wstrząśnij tubką i zamieszaj tusz szczoteczką.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Katarzyna
07.07.2016
Oliwy? do kosmetyku do oczu? Czy Was poszczypało????
Aaa
07.07.2016
Ja stosuje płyn do demakijażu, działa rewalacyjnie