wirus komputerowy

Darmowe programy antywirusowe
GhostBusterGhostBuster - specjalista Tipy.pl

Bezpieczeństwo komputera podłączonego do sieci zawsze powinno stanowić kwestię zasadniczą. Każdy użytkownik musi zadbać o zainstalowanie na swoim komputerze dobrego programu antywirusowego z najbardziej aktualną bazą sygnatur wirusów. Dobry nie oznacza jednak drogi. W sieci dostępnych jest wiele darmowych programów antywirusowych, które doskonale sprawdzają się w przypadku użytkowników korzystających z komputerów w celach niekomercyjnych. Poniżej przedstawiam listę najpopularniejszych programów:
1
Avast! Home Edition

Avast! Home Edition. Jeden z najbardziej popularnych darmowych programów antywirusowych. Jest on przeznaczony wyłącznie dla użytkowników wykorzystujących komputer w celach niekomercyjnych. Prosty interfejs użytkownika umożliwia na szybki dostęp do wszystkich funkcji programu. Program jest wyposażony w silnik antywirusowy avast! gwarantujący prawie 100% skuteczność w ochronie przed wirusami. Automatyczne aktualizacje, ochrona rezydenta i poczty oraz bogata encyklopedia wirusów sprawiają, że program doskonale sprawdza się w przypadku komputerów domowych.

2
Avira AntiVir Personal

Avira AntiVir Personal. Skuteczny program antywirusowy przeznaczony do zastosowań domowych. Chroni komputer przed wirusami, trojanami, robakami, keyloggerami i programami typu backdoor. Automatyczne aktualizacje bazy wirusów sprawiają, że skuteczność programu stale utrzymuje się na wysokim poziomie. Dodatkowo, na forum internetowym programu, można uzyskać ważne informacje i odpowiedzi na pytania dotyczące programu.

3
Active Virus Shield

Active Virus Shield. Program stworzony na bazie Kaspersky Lab Anti-Virus, przeznaczony do użytku domowego. Wysoka skuteczność programu wiąże się z dwoma sposobami detekcji wirusów – poprzez bazę sygnatur i skanowanie plików wykonywalnych. Program zapewnia ochronę w czasie rzeczywistym, skanowanie poczty, współpracę z firewallami i programami anty-spyware.

4
AVG Free Edition

AVG Free Edition. Bardzo skuteczny program przeznaczony do zastosowań domowych. Codziennie uaktualniana baza wirusów, skanowanie poczty, monitorowanie stanu systemu. Ochrona przed wirusami, programami szpiegującymi i innym szkodliwym oprogramowaniem podczas pracy w trybie online i offline.

5
Mks_vir

Mks_vir. Program antywirusowy rodzimej produkcji, wyposażony między innymi w firewall. Automatyczna aktualizacja definicji wirusów, zaawansowane techniki walki z wirusami, robakami i trojanami, skanowanie poczty. Wielokrotnie nagradzany przez prestiżowe magazyny komputerowe.

6
Panda Antivirus Titanium

Panda Antivirus Titanium. W przeciwieństwie do poprzedników, ten program może być też używany przez małe firmy. Prosty interfejs, codzienne aktualizacje bazy wirusów i małe zużycie zasobów systemu, sprawiają, że idealnie nadaje się dla mniej wydajnych komputerów. Dodatkową zaletą programu jest możliwość naprawy zniszczonych przez wirusy plików.

7
Panda Cloud Antivirus

Panda Cloud Antivirus. Program antywirusowy dla użytkowników domowych. Chroni komputer przed wirusami, rootkitami, programami typu spyware i innym złośliwym oprogramowaniem. Błyskawiczna instalacja, nie obciążająca systemu praca programu, a dzięki najnowszej technologii - brak potrzeby ciągłej aktualizacji bazy wirusów.

8
ClamWin Free Antivirus

ClamWin Free Antivirus. Prosty w obsłudze program antywirusowy o otwartym kodzie. Możliwość ustalenia harmonogramu skanowania dysku, sprawdzanie załączników poczty przychodzącej, ręczna lub automatyczna aktualizacja skanera.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane