zmarszczki na czole

3 domowe sposoby na usunięcie zmarszczek na czole

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
zmarszczki na czole
1 z 4
Pojawienie się poziomych linii i zmarszczek na czole przypomina o starzeniu się. Wraz z wiekiem produkcja kolagenu spada. Skóra traci swą elastyczność i staje się mniej jędrna. Ruchy mięśniami czoła powodują tworzenie się poziomych zmarszczek. Głębokie zmarszczki na czole mogą sprawić, że będziesz wyglądać starzej niż w rzeczywistości jesteś. Mamy dla ciebie kilka naturalnych sposobów na pozbycie się zmarszczek na czole.
1
zmarszczki czoło
Banan, miód i cytryna
Banan odżywia suchą, podrażnioną skórę. Regularne stosowanie maseczki z banana pomoże zredukować głębokie poziome linie na czole. Zmiażdż 1 banana, dodaj do niego 1 łyżeczkę miodu i parę kropel soku z cytryny. Nałóż maseczkę na twarz, zwłaszcza na czoło. Gdy całkowicie wyschnie zmyj ją ciepłą wodą. Stosuj regularnie, a twoje czoło będzie miękkie i wolne od zmarszczek.
2
zmarszczki sposoby
Sok z kapusty
Sok z białej kapusty bardzo efektywnie wygładza zmarszczki i luźną skórę na twarzy. Do zredukowania zmarszczek na czole, wetrzyj sok z kapusty w skórę i pozostaw na 10-20 minut. Następnie przemyj twarz ciepłą wodą. Na koniec opłucz twarz zimną wodą. Możesz również do 30ml soku z kapusty dodać 1 łyżeczkę miodu i tak powstałą miksturę nałóż na zmarszczki.
3
zmarszczki czoło
Suszona skórka pomarańczy
Korzystnym sposobem na zmarszczki na czole jest suszona skórka pomarańczy. Do przygotowania maseczki ze skórką będziesz potrzebować sproszkowanej skórki pomarańczy. Skórkę w proszku uzyskamy susząc skórkę z pomarańczy. Gdy będzie wystarczająco sucha, należy zmielić ją na proszek. Maseczkę robimy z 1 łyżki sproszkowanej pomarańczy oraz 1 łyżki śmietanki. Powstałą miksturę nakładamy na czoło i twarz przed położeniem się do łóżka.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odmładzający makijaż
piękna 50+
odmładzająca maseczka

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Krysta
05.04.2018
Interesujące, ale myślę, że domowe sposoby to jednak za mało, żeby pozbyć się zmarszczek. Sama oprócz peelingów i maseczek nakładam krem przeciwzmarszczkowy i dopiero dzięki niemu efekty są bardziej długotrwałe.
Aura
11.07.2016
Co się stanie? Zapewne otworzy mi się trzecie oko.
u
11.07.2016
Stanie się potega sadyzmu. Nie dość, że na szyi zamiast głowy, główka kapuściana, to jeszcze wcierać w nią sok kapusty?