zmarszczki na czole

3 domowe sposoby na usunięcie zmarszczek na czole

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
zmarszczki na czole
1 z 4
Pojawienie się poziomych linii i zmarszczek na czole przypomina o starzeniu się. Wraz z wiekiem produkcja kolagenu spada. Skóra traci swą elastyczność i staje się mniej jędrna. Ruchy mięśniami czoła powodują tworzenie się poziomych zmarszczek. Głębokie zmarszczki na czole mogą sprawić, że będziesz wyglądać starzej niż w rzeczywistości jesteś. Mamy dla ciebie kilka naturalnych sposobów na pozbycie się zmarszczek na czole.
1
zmarszczki czoło
Banan, miód i cytryna
Banan odżywia suchą, podrażnioną skórę. Regularne stosowanie maseczki z banana pomoże zredukować głębokie poziome linie na czole. Zmiażdż 1 banana, dodaj do niego 1 łyżeczkę miodu i parę kropel soku z cytryny. Nałóż maseczkę na twarz, zwłaszcza na czoło. Gdy całkowicie wyschnie zmyj ją ciepłą wodą. Stosuj regularnie, a twoje czoło będzie miękkie i wolne od zmarszczek.
2
zmarszczki sposoby
Sok z kapusty
Sok z białej kapusty bardzo efektywnie wygładza zmarszczki i luźną skórę na twarzy. Do zredukowania zmarszczek na czole, wetrzyj sok z kapusty w skórę i pozostaw na 10-20 minut. Następnie przemyj twarz ciepłą wodą. Na koniec opłucz twarz zimną wodą. Możesz również do 30ml soku z kapusty dodać 1 łyżeczkę miodu i tak powstałą miksturę nałóż na zmarszczki.
3
zmarszczki czoło
Suszona skórka pomarańczy
Korzystnym sposobem na zmarszczki na czole jest suszona skórka pomarańczy. Do przygotowania maseczki ze skórką będziesz potrzebować sproszkowanej skórki pomarańczy. Skórkę w proszku uzyskamy susząc skórkę z pomarańczy. Gdy będzie wystarczająco sucha, należy zmielić ją na proszek. Maseczkę robimy z 1 łyżki sproszkowanej pomarańczy oraz 1 łyżki śmietanki. Powstałą miksturę nakładamy na czoło i twarz przed położeniem się do łóżka.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (15)

* Pola wymagane

katarzyna92wwa
05.11.2019
Jak juz wszyscy polecaja sklady, to oprocz ruszczyka fajne i jak w skladzie jest tez koenzym Q10, kolczasty albo panthenol :D
sroczka
14.08.2019
Ze skladnikow fajny jest ten syberyjski żeń-szeń (czy tam euletrokok kolczysty bo roznie jest nazywany) i palmitynian tetrapeptydu
sunflower
31.07.2019
Ruszczyk to najlepiej chyba z koenzymem Q10, guarana, topola i tego typu rzeczami.
Warszawianka11
24.07.2019
Te domowy metody są do bani, nie wiem, na kogo to działa... Poważnie, ja musiałam podjąć ostre działania, bo nie miałam czasu ani ochoty czekać, co to będzie dalej i tak właśnie poszłam do kliniki na mezoterapie skoncentrowanymi czynnikami wzrostu! Wnioski = WARTO!
barbs
04.07.2019
Ruszczyk to chyba z czymś jeszcze powinien być, a nie tak tylko sam, nie?
sunflower
04.06.2019
ruszczyk to jest fajny składnik. Też go miałam w swoim kremie i on podobno dobrze dziala na naczynka czy cos.
Natalia
06.05.2019
patka, a jaki to konkretnie jest ten twój?
patka
12.04.2019
no mój ma głównie w składzie ruszczyk kolczasty, lawendę, koenzym q10 i super się sprawdza :)
Natalia
02.04.2019
a powiesz co to za specjalny środek? albo chociaż jakimi składnikami sie lepiej kierować :)
patka
27.03.2019
Natalia, ja z mojej strony mogę np. polecić ci specjalny środek, bo sama tez go już od kilku m-cy używam i dla mnie działanie na bardzo duży plus;))