Domowe paski oczyszczające pory

Domowe paski oczyszczające pory

Dd - specjalista Tipy.pl
Domowe paski oczyszczające pory
1 z 4
Zatkane pory to zmora wielu z nas. Jeżeli chcesz poradzić sobie z tym uciążliwym problemem, jednak cenisz sobie naturalne produkty mamy dla ciebie rozwiązanie. Wypróbuj domowe paski oczyszczające zatkane pory, które idealnie oczyszczą twoją skórę, bez udziału substancji chemicznych.
1
Domowe paski oczyszczające pory krok 1
Wszystko czego potrzebujesz to białko jajka i papierowy ręcznik kuchenny. W zastępstwie ręcznika możesz użyć chusteczek higienicznych lub papieru toaletowego, jednak nie mają one tak trwałej struktury jak ręczniki kuchenne, dlatego nie dają tak dobrych efektów.
2
Domowe paski oczyszczające pory krok 2
Zacznij od rozbicia jajka i oddzielenia żółtka od białka. Pamiętaj jednak o wcześniejszym sparzeniu skorupki gorącą wodą, aby zabić bakterie które na niej się znajdują. Rozbij delikatnie białko i umieść w nim wąski pasek ucięty z ręcznika papierowego.
3
Domowe paski oczyszczające pory krok 3
Pozostaw ręcznik na kilka minut w białku, aby dokładnie nasiąknął białkiem. Następnie pozbądź się nadmiaru białka z ręcznika i przyłóż go na oczyszczoną skórę. Pozostaw do całkowitego wyschnięcia, a następnie zerwij jak zwykły plaster.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

sposoby na pryszcze
cera tłusta
leczenie trądziku

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

jamkowalski
28.08.2016
Ja jestem jakiś inny bo na wągry dosłownie nic nie pomagało, zawsze wyskakiwały nowe. Na szczęscie do czasu kiedy znalazłem ten poradnik :)
antywagry.wordpress.com
Od czasu kiedy zastosowałem się do tej porady nic nowego nie wyskakuje :)