odtwarzanie filmów

Darmowe programy do odtwarzania filmów

GhostBusterGhostBuster - specjalista Tipy.pl
Czasy magnetowidów i kaset VHS dawno poszły w zapomnienie. Obecnie najczęściej oglądamy filmy na komputerze. Tyczy się to nie tylko popularnych formatów takich jak DivX czy AVI, ale także płyt DVD. Żeby móc oglądać filmy na własnym komputerze, musimy mieć zainstalowany odpowiedni program. W sieci mnóstwo jest darmowych odtwarzaczy filmów, które różnią się między sobą funkcjonalnością. Poniżej przedstawiam przegląd tych darmowych.
1
ALLPlayer

ALLPlayer. Program rodzimej produkcji, odtwarza filmy formatu: DVD, DivX, XviD, RMVB, Flash, ma możliwość przeglądania zdjęć. Dzięki współpracy z NapiProjekt i OpenSubtitles program automatycznie dopasowuje odpowiednie napisy do filmu. ALLPlayer dostępny jest również w przenośnej wersji ALLPlayerOneFile, którą można uruchomić bez instalacji, z przenośnej pamięci typu USB.

2
AVS Media Player

AVS Media Player. Odtwarza filmy w formacie DivX, XviD, AVI, Real Media Video, Quick Time, WMV, MPEG1, MPEG2, MP4 i inne. Posiada opcje zmiany proporcji obrazu i dostosowania ustawień dźwięku do układu głośników.

3
BESTplayer

BESTplayer. Odtwarzacz, który prócz odtwarzania różnych formatów filmów, posiada cały szereg przydatnych funkcji: sam dobiera kodeki do filmu, pobiera odpowiednie napisy i informacje dotyczące filmu, pozwala na zrzut klatki i jej zapis, ma opcję czytania filmu przez lektora oraz automatycznego wyłączania komputera wraz z końcem filmu.

4
BS.Player Free

BS.Player Free. Obsługuje wszystkie popularne formaty wideo i audio. Pozwala na tworzenie list odtwarzania i własnej biblioteki mediów. Program ma opcje przezroczystych napisów, zrzutu ramek obrazu, zmiany rozdzielczości i może odtwarzać filmy z YouTube.

5
GOM Player

GOM Player. Odtwarzacz, który poza możliwością odtwarzania wszystkich popularnych formatów filmów, posiada również zestaw wbudowanych kodeków. Ponadto potrafi odtworzyć także filmy uszkodzone lub te, które dopiero ściągamy z Internetu. Program posiada funkcje ustawiania napisów i robienia screenów obrazu.

6
Koala Player

Koala Player. Darmowy odtwarzacz filmów w formacie AVI, MPEG, MPG, MOV, ASF lub DAT. Program posiada opcje „inteligentnych napisów” (specjalnie wyświetlane tak, żeby zdążyć je przeczytać), lektora czytającego napisy i blokadę wygaszacza ekranu.

7
SMPlayer

SMPlayer. Ten odtwarzacz również posiada zestaw wbudowanych kodeków, co znacznie ułatwia odtwarzanie filmów. Umożliwia odtwarzanie filmów w popularnych formatach AVI i MPEG, ale również płyt DVD, VCD i SVCD. Program ma możliwość zapamiętywania ustawień osobno dla każdego filmu.

8
SubEdit Player

SubEdit Player. Bardzo popularny i funkcjonalny odtwarzacz filmów i edytor napisów w jednym. Odtwarza wszystkie popularne formaty filmów. Po ponownym uruchomieniu odtwarza film od momentu, na którym wcześniej skończyliśmy oglądanie. Umożliwia odtwarzanie filmu na telewizorze, które nie koliduje z inną pracą na komputerze, posiada zaawansowane opcje edycji napisów (zmiana rozmiaru, przezroczystości, przesunięcie napisów w czasie).

9
The KMPlayer

The KMPlayer. Odtwarza filmy w formatach DVD, VCD, AVI, WMV, ReadlMedia i QuickTime. Jest prosty w obsłudze i funkcjonalny, umożliwia między innymi zmianę prędkości odtwarzanego filmu i robienie zrzutów ekranu.

10
VLC media player

VLC media player. Doskonale nadaje się do odtwarzania uszkodzonych lub niekompletnych plików wideo i audio, co w szczególności przydaje się w przypadku korzystania z programów p2p. Odtwarza wszystkie popularne formaty audio i wideo (w tym DVD).

11
Zoom Player

Zoom Player. Odtwarza płyty DVD, pliki audio i wideo w formatach: DivX, XviD, VCD, SVCD, MPEG4, QuickTime, RealVideo i Flash. Posiada wiele przydatnych funkcji, w tym systemy korekcji dźwięku.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Zmiana formatu filmu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane