skręcenie stawu

6 domowych sposobów na skręcony staw

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
skręcenie stawu
1 z 4
Dyslokacja to utrata połączenia pomiędzy końcami kości. Skręcenie następuje, gdy koniec kości zmuszony jest do opuszczenia swojego normalnego położenia. W wyniku czego połączenie kości jest nieprawidłowe. Ponadto przemieszczenie kości może mieć wpływ na strukturę wewnątrz i wokół stawu, mięśni, ścięgien, nerwów i naczyń krwionośnych. Podczas skręcenia może wystąpić silny ból, obrzęk i unieruchomienie stawu. Poznaj kilka domowych sposobów, dzięki którym zmniejszysz ból i przyspieszysz gojenie.
1
skręcenie stawu domowe sposoby
Sól epsom
Stosuj sól epsom w celu zmniejszenia bólu i obrzęku. W misce z ciepłą woda rozpuść szklankę soli. Zanurz nogę w kąpieli na pół godziny. Powtarzaj kąpiel dwa razy dziennie przez 3-4 dni, aż ból i opuchlizna zniknie.

Olej rycynowy
Olej rycynowy jest trójglicerydem o wysokiej zawartości kwasu rycynolowego, który ma właściwości przeciwzapalne i przeciwbólowe. Aby przyspieszyć gojenie, podgrzej 3 łyżki oleju rycynowego. Zanurz wacik w oleju, odciśnij nadmiar i przyłóż do miejsca skręcenia. Przewiąż wacik folią spożywczą w celu utrzymania go w miejscu. Dla lepszego wchłaniania się oleju przez skórę przyłóż butelkę z gorącą wodą. Odczekaj 10-15 minut. Zdejmij folię i wetrzyj w skórę pozostały olej rycynowy.
2
mleko skręcenie stawu
Olejek lawendowy
Olejek lawendowy działa cuda w przypadku skręconej kostki. Rozcieńczony olejek lawendowy wcieraj w miejsce skręcenia, a przyspieszy on gojenie i powrót do pełnej sprawności.

Mleko
To kolejny szybki sposób na skręcenia. Namocz wacik lub szmatkę w gorącym mleku, odciśnij namiar i przyłóż w miejsce skręcenia. Przytrzymaj ciepły kompres w miejscu, zdejmij gdy całkowicie wystygnie.
3
liście kapusty skręcenie stawu
Zimne okłady
Aby zmniejszyć ból i obrzęk, natychmiast po skręceniu przyłóż worek z lodem . Worki z lodem, kąpiele błotne i masaże lodem to świetny sposób na zmniejszenie obrzęku na mniejszych obszarach. Stosuj je regularnie, aż opuchlizna zniknie.

Liście kapusty
Liście kapusty natychmiast łagodzą ból i obrzęk. Zastosuj liście kapusty jako naturalny kompres na skręcenie stawu. Wieczorem owiń miejsce skręcenia liściem kapusty i owiń folią lub bandażem. Zdejmij rankiem następnego dnia.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

poduszka pod opuchnięte nogi
Okłady z liści kapusty na pierś
skręcona kostka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane