Jak wyczyścić plamy z moczu na materacu

Jak wyczyścić plamy z moczu na materacu

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak wyczyścić plamy z moczu na materacu
1 z 4
Rodzice małych dzieci lub właściciele zwierząt wiedzą, że czasem może stać się wypadek, a na twoim materacu pojawi się plama z moczu. Jak sobie z tym poradzić? Nie trzeba wymieniać materaca na nowy, wystarczy zastosować naszą sprawdzona metodę, która pomoże pozbyć się plam i sprawi, że materac będzie jak nowy.
1
Jak wyczyścić plamy z moczu na materacu krok 1
Czego potrzebujesz? Przygotuj wodę utlenioną, sodę poczyszczoną lub proszek do pieczenia, płyn do mycia naczyń, dużą miskę, butelkę z rozpylaczem i odkurzacz. Nie potrzebujesz żadnych chemicznych środków czyszczących dostępnych w sklepach. Z tych substancji przygotujesz je samodzielnie.
2
Weź 250 ml wody utlenionej, 3 łyżki sody oczyszczonej i kilka kropli płynu do mycia naczyń. Całość mieszaj do całkowitego rozpuszczenia się sody. Kiedy roztwór będzie już jednolity, przelej go do butelki z rozpylaczem.
3
Jak wyczyścić materac? Świeżo przygotowanym roztworem spryskaj dokładnie całą plamę. Następnie możesz delikatnie wyczyścić ją miękką szczotką od zewnętrznych krawędzi do środka plamy. Teraz pozostaw materac do wyschnięcia. Kiedy całkowicie wyschnie, odkurz go dokładnie, aby pozbyć się pozostałości po sodzie oczyszczonej i gotowe.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

asia5432100001@gmail.com
15.07.2019
A jeśli chce się pozbyć plamy z materaca to można użyć tylko i wyłącznie wody utlenionej i mydła do rąk i wody czy niee?
Dziadek Andrzej
18.04.2019
Uff, udało się wyczyścić ten materac, prawie nie widać, dziękuję.
paola
19.12.2016
ja sprzatam wszystko ocet plus soda, zaraz ide tak szorowac lozeczko dziecka.tylko prosze o porade jak wysuszyc materac w zimie
dziekuje
serdecznie :)