Jak wyczyścić plamy z płyty indukcyjnej

Jak wyczyścić plamy z płyty indukcyjnej

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak wyczyścić plamy z płyty indukcyjnej
1 z 4

Zabrudzenia podczas gotowania zdarzają się każdemu. Nie warto się nimi przejmować, jeżeli znamy odpowiedni sposób na pozbycie się tego problemu. Wystarczy soda oczyszczona i odrobina wody utlenionej, a przypalone plamy czy osady z wody znikną bez śladu.

1
Jak wyczyścić plamy z płyty indukcyjnej krok 1

Przygotuj niewielką ilość sody i wody utlenionej. Sodę rozsyp na zabrudzeniu, polej niewielką ilością wody utlenionej i pocieraj miękką szmatką. Soda powinna mieć konsystencję gęstej pasty. 

2

Pocieraj zabrudzenie miękką szmatką lub gąbką okrężnymi ruchami. Pasta poradzi sobie nawet z zaschniętymi i tłustymi plamami. Nie musimy martwić się o powierzchnię płyty indukcyjnej. Pasta jest na tyle delikatna, że nie spowoduje zarysowań i uszkodzeń.

3

Pastę tę możesz również stosować do czyszczenia piekarników, kuchenek mikrofalowych czy różnych powierzchni ze stali nierdzewnej. Wystarczy w małej misce przygotować pastę i nanieść ją na zanieczyszczoną powierzchnię, wcierać przez chwilę okrężnymi ruchami, a następnie spłukać letnią wodą.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

Izabela
06.02.2020
Wielki szacunek! płyta w kolorze beżowym już wyglądała strasznie, zakupione środki po prostu nie działały, wyrzucone pieniądze w błoto. Mąż się śmiał, kiedy używałam sody i H2O2, ale teraz szczęka mu opadła. Polecam!
Agnieszka
22.01.2020
Jejku, jak ja się cieszę, że trafiłam na ten artykuł. Już nie mogłam patrzeć na moją indukcję. Próbowałam różnych środków, skrobaków i niby coś tam schodziło, ale dalej indukcja wyglądała okropnie. Zastosowałam ten sposób i śladu nie ma po tych obrzydliwych przypaleniach. Dziękuję bardzo!!!
Iwona
03.08.2019
Super, udało się
Janina
11.10.2018
To naprawdę działa. Wreszcie poznałam kolor mojej płyty. Myślałam że jest czarna, po wyczyszczeniu sodą i wodą utlenioną teraz jest biała. Super.
Jonka
08.09.2018
Rewlelacyjny sposób, soda dobra na wszystko
Piotrus
05.12.2017
Wyjde do sklepu zakupie co trzeba i sprawdze sposob i wstawie ponownie komentarz czy sie udalo ;)
gospocha
16.09.2017
Właśnie wyprobowałam sposób z wodą utlenioną i sodą - rewelacja, po plamach ani śladu.