zgaga domowe sposoby

5 domowych sposobów na zgagę

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
zgaga domowe sposoby
1 z 4
Zazwyczaj zgagą nazywamy palące uczucie w przełyku po zbyt obfitym posiłku. Zdarza się i tak, że staje się ona dolegliwością chroniczną. By uniknąć zgagi należy rozłożyć posiłki w ciągu dnia. Kiedy mamy zgagę warto sięgnąć po domowe sposoby. Oto kilka z nich.
1
musztarda na zgagę
Herbata imbirowa
To klasyczny sposób na złagodzenie problemów w układzie pokarmowym. Pij każdego dnia szklankę świeżej herbaty imbirowej na 20 minut przed posiłkiem. Uspokoi ona żołądek i powstrzyma wydostawanie się kwasów.

Musztarda
Pełna minerałów musztarda ma alkaliczne właściwości, które neutralizują kwasy. Gdy poczujesz kwas żołądkowy w przełyku, po prostu weź łyżeczkę dobrej jakości musztardy do ust. Połknij musztardę, a od razu poczujesz się lepiej.
2
soda oczyszczona zgaga
Sok aloesowy
Sok z aloesu zmniejsza zapalenie w przewodzie pokarmowym i żołądku. Pij pół szklanki soku z aloesu przed każdym posiłkiem. Sok ten może działać przeczyszczająco.

Soda oczyszczona
Łyżeczka sody oczyszczonej może położyć koniec „palącej” sensacji. Soda posiada wyższe pH, które neutralizuje kwasy żołądkowe.
3
żucie gumy zgaga
Żucie gumy
Żuj gumę bez cukru po posiłku przez 30 minut. Żucie gumy powoduje wytwarzanie większej ilości śliny przez ślinianki. Zwiększona ilość śliny w przewodzie pokarmowym powoduje właściwe trawienie pokarmu. Dzięki żuciu gumy nie będziesz odczuwać odczucia pieczenia w ustach.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zgaga
Guma do żucia na problemy refluksem
refluks

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane