zgaga domowe sposoby

5 domowych sposobów na zgagę

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
zgaga domowe sposoby
1 z 4

Zazwyczaj zgagą nazywamy palące uczucie w przełyku po zbyt obfitym posiłku. Zdarza się i tak, że staje się ona dolegliwością chroniczną. By uniknąć zgagi należy rozłożyć posiłki w ciągu dnia. Kiedy mamy zgagę warto sięgnąć po domowe sposoby. Oto kilka z nich.

<iframe width="100%" height="439" src="https://interia.tv/embed-video?id=2368302&cid=INTERIA/portal/tipy&play=1&volumeOff=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

1
musztarda na zgagę

Herbata imbirowa To klasyczny sposób na złagodzenie problemów w układzie pokarmowym. Pij każdego dnia szklankę świeżej herbaty imbirowej na 20 minut przed posiłkiem. Uspokoi ona żołądek i powstrzyma wydostawanie się kwasów. Musztarda Pełna minerałów musztarda ma alkaliczne właściwości, które neutralizują kwasy. Gdy poczujesz kwas żołądkowy w przełyku, po prostu weź łyżeczkę dobrej jakości musztardy do ust. Połknij musztardę, a od razu poczujesz się lepiej.

2
soda oczyszczona zgaga

Sok aloesowy Sok z aloesu zmniejsza zapalenie w przewodzie pokarmowym i żołądku. Pij pół szklanki soku z aloesu przed każdym posiłkiem. Sok ten może działać przeczyszczająco. Soda oczyszczona Łyżeczka sody oczyszczonej może położyć koniec „palącej” sensacji. Soda posiada wyższe pH, które neutralizuje kwasy żołądkowe.

3
żucie gumy zgaga

Żucie gumy Żuj gumę bez cukru po posiłku przez 30 minut. Żucie gumy powoduje wytwarzanie większej ilości śliny przez ślinianki. Zwiększona ilość śliny w przewodzie pokarmowym powoduje właściwe trawienie pokarmu. Dzięki żuciu gumy nie będziesz odczuwać odczucia pieczenia w ustach.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane