włókniaki

6 domowych sposobów na pozbycie się włókniaków

_paula_ - specjalista Tipy.pl
włókniaki
1 z 4
Włókniaki są łagodnymi zmianami skórnymi tworzącymi się zazwyczaj pod pachami, w pachwinach i na szyi. Niektóre z nich mają kolor skóry, a inne różnią się od niego. Zazwyczaj mają one około 1 cm długości i pojawiają się najczęściej u osób powyżej 60 roku życia, aczkolwiek młode osoby też mogą je u siebie zauważyć.
1
sok z cytryny
Sok z cytryny
Sok z cytryny ma działanie antyseptyczne i zawiera kwas cytrynowy, który wysusza zmiany skórne i powoduje rozkład ich komórek. Zamocz wacik kosmetyczny w soku z połówki cytryny i nałóż go bezpośrednio na narośl. Zabieg możesz powtarzać do 3 razy dziennie do momentu, aż włókniak odpadnie. Pamiętaj, aby po nałożeniu soku, nie zmywać go.

Sok ananasowy
Sok ananasowy jest również bardzo dobrym sposobem na pozbycie się włókniaków. Nakładaj go na nie dwa razy dziennie przez 1 tydzień, a narośl wyblaknie. W tym przypadku również pamiętaj, aby nie zmywać soku po jego nałożeniu.
2
czosnek
Czosnek
Czosnek ma właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze. Rozgnieć świeży czosnek i nałóż go na zmianę na skórze. Następnie zmyj jego pozostałość. Po kilku dniach narośl odpadnie, pozostawiają gładką skórę.

Proszek do pieczenia
Proszek do pieczenia zmieszaj z wodą i tak wykonaną pastę nakładaj na narośl. Możesz również zmieszać proszek do pieczenia z olejkiem rycynowym. Jest to jeden z lepszych sposobów na włókniaki i na pewno z łatwością sobie z nimi poradzi.
3
kozieradka
Nasiona kozieradki
Kozieradka zawiera bardzo silnie działające antyoksydanty. Namocz jej nasiona przez noc w wodzie, a następnie wypij ją rano przed śniadaniem. Nie spożywaj jej więcej niż 100 g lub pół szklanki dziennie.

Ziemniaki
Ziemniaki mają silne właściwości lecznicze, dlatego idealnie nadają się do domowego leczenia włókniaków. Przekrój jednego ziemniaka na pół i zawiń go bandażem w miejscu narośli. Powinna ona przybrać czarny kolor i odpaść w niedługim odstępie czasu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

wiktor25
01.12.2019
wypróbowałem z octem i cytryną i NIC