Domowy krem na siniaki

Domowy krem na siniaki

Dd - specjalista Tipy.pl
Domowy krem na siniaki
1 z 4
Siniaki może nie są niebezpieczne, jednak z pewnością nie wyglądają estetycznie na skórze. Aby szybko sobie z nimi poradzić, wypróbuj nasz krem łagodzący, przyspieszający gojenie się siniaków. Dokładny przepis na jego przygotowanie znajdziesz poniżej.
1
Domowy krem na siniaki krok 1
Czego potrzebujesz? Przygotuj ⅔ szklanki olejku (może być olej z pestek winogron, olejek jojoba czy olej ze słodkich migdałów), ½ szklanki suszonych kwiatów arniki, ¼ szklanki wosku pszczelego, ½ szklanki masła shea, ¼ łyżeczki sody oczyszczonej, ¼ szklanki wody destylowanej (gorącej), dodatkowo możesz dodać 3-4 krople ojejku z żywokostu.
2
Domowy krem na siniaki krok 2
Na początek do małego garnka wlej olejek i dodaj suszone kwiaty arniki. Całość gotuj na małym ogniu przez około 20 minut. Po tym czasie odcedź kwiaty. Powinna pozostać przynajmniej ½ szklanki olejku. Teraz przelej ją do miski, którą umieścisz w kąpieli wodnej, dodaj wosk pszczeli i podgrzewaj do rozpuszczenia wosku. Na koniec dodaj masło shea i ponownie mieszaj aż do rozpuszczenia.
3
Domowy krem na siniaki krok 3
W oddzielnym pojemniczku rozpuść sodę oczyszczoną z gorącą wodą i rozpuść. Dzięki temu dodatkowi wszystkie składniki z łatwością połączą się, tworząc gładką, kremową konsystencję. Połącz obie części mieszając całość energicznie. Na koniec dodaj olejek z żywokostu i gotowe. Do mieszania możesz użyć miksera, dzięki czemu konsystencja kremu będzie jeszcze bardziej kremowa. Krem stosuj na siniaki kilka razy dziennie, jednak nie stosuj go na otwarte rany.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane