niechciane owłosienie sposoby

3 domowe sposoby usuwania niechcianego owłosienia.

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
niechciane owłosienie sposoby
1 z 4
Owłosienie na twarzy może być prawdziwym utrapieniem, zwłaszcza dla brunetek. Dobrą wiadomością jest to, że jest wiele skutecznych sposobów, aby się go pozbyć. Oto kilka naturalnych możliwości, aby to zrobić.
1
maseczka z kurkumy owłosienie
Maseczka z kurkumy
Kurkumę stosują w Indiach kobiety, by uzyskać jaśniejszą cerę. Oprócz tego kurkuma działa przeciwbakteryjnie i przeciwzapalnie. Ma również właściwości zatrzymujące wzrost włosów na twarzy. Dlatego maseczka z kurkumy pomaga pozbyć się niechcianego owłosienia.

Zamieszaj dwie łyżeczki kurkumy z odrobiną wody lub mleka. Stwórz gęstą pastę, którą będziesz mogła nałożyć na skórę twarzy. Pozostaw na 20 minut, a następnie spłucz letnią wodą. Jeśli twoje włosy są grube, dodaj do maseczki mąkę ryżową i zmieszaj z mlekiem.
2
maseczka z jajka owłosienie
Maseczka jajeczna
Składniki maseczki to: białko jajka, 1 łyżka cukru oraz pół łyżki mąki kukurydzianej. Wymieszaj białko z cukrem i mąką, do uzyskania pasty. Nałóż pastę na twarz i zostaw do wyschnięcia. Po wyschnięciu pasty powstanie film, który należy zerwać palcami. W ten sposób pozbędziesz się niechcianego owłosienia z twarzy. Uważaj by nie ciągnąć zbyt mocno, możesz uszkodzić skórę.
3
niechciane owłosienie usuwanie
Maseczka z ziemniaków i soczewicy
Wiadomo, że ziemniaki są jednym z najbardziej skutecznych środków wybielania skory. Jeśli wymieszasz je z soczewicą, pozbędziesz się nadmiernego owłosienia z twarzy.
Do przygotowania maseczki potrzebować będziesz: 2 obrane i posiekane ziemniaki, garść żółtej soczewicy oraz 1 łyżeczkę soku z cytryny. Soczewicę należy moczyć przez noc, a rano zgnieść ją na pastę. Ziemniaki ściśnij w gazie, w celu uzyskania soku. Dodaj łyżeczkę miodu i sok z cytryny do pasty z soczewicy, dobrze wymieszaj. Zastosuj pastę w miejscach z których chciałabyś usunąć owłosienie. Zostaw maseczkę na 20 minut. Usuwaj pastę ścierając ją palcami. Pasta usunie włosy, a skóra stanie się jaśniejsza.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

usuwanie włosów z twarzy
depilacja
nogi po depilacji

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane