Jak wyczyścić parasol ogrodowy

Jak wyczyścić parasol ogrodowy

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak wyczyścić parasol ogrodowy
1 z 4
Nic w upalny dzień nie przyda się tak jak duży parasol ogrodowy. Zazwyczaj decydując się na zakup takiego gadżetu planujemy korzystać z niego przez lata, zamiast co rok kupować nowy parasol. Żeby sprzęt ogrodowy służył nam jak najdłużej, warto odpowiednio o niego zadbać. Jak więc czyścić i przechowywać parasol? Odpowiedź znajdziesz poniżej.
1
Jak wyczyścić parasol ogrodowy krok 1
Jak czyścić parasol? Po pierwsze sprawdź, czy materiał można bezpiecznie ściągnąć. Jeżeli tak, rozłóż go na trawie, jeżeli nie ułóż parasol w bezpiecznej pozycji, żeby nie uszkodzić go podczas czyszczenia. Przede wszystkim, należy zacząć od usunięcia wszystkich dużych zabrudzeń.
2
Jak wyczyścić parasol ogrodowy krok 2
Najlepiej zrobisz to za pomocą miękkiej szczotki. Dokładnie wyczyść całą powierzchnię parasola. W ten sposób pozbędziesz się również większości kurzu, znajdującego się na materiale. Teraz weź węża ogrodowego i zmocz dokładnie cały materiał. Jednocześnie możesz tą samą szczotką wyczyścić większe zabrudzenia i plamy.
3
Jak wyczyścić parasol ogrodowy krok 3
Pomieszaj 2 szklanki ciepłej wody z 2 łyżkami mydła w płynie i przelej do butelki z rozpylaczem. Spryskaj dokładnie cały materiał. Przetrzyj go również szczotką aby pozbyć się wszystkich zabrudzeń. Na koniec spłucz parasol wodą z węza ogrodowego, rozłóż i pozostaw na słońcu do wyschnięcia. Aby prawidłowo zabezpieczyć parasol jesienią, tak umyty możesz złożyć i przechować do kolejnego sezonu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Mini szklarnia
Ławka ogrodowa
Ogrodowa szachownica

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane