Jak zrobić domowy płyn do kąpieli

Jak zrobić domowy płyn do kąpieli

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić domowy płyn do kąpieli
1 z 4
Kąpiel w wannie pełnej piany jest najbardziej relaksującą czynnością. Jeżeli do piany dodamy wspaniałe, delikatne zapachy, efekt jest jeszcze lepszy. Jeżeli chcesz skorzystać z tego sposobu aby zrelaksować się o odprężyć po ciężkim dniu, ale pod ręką nie masz żadnego płynu do kąpieli, to nic straconego. Mamy dla ciebie przepis na domowy płyn do kąpieli. Koniecznie go wypróbuj.
1
Jak zrobić domowy płyn do kąpieli krok 1
Czego potrzebujesz do przygotowania domowego płynu do kąpieli? Przygotuj ½ szklanki mydła kastylijskiego (może być również zwykłe mydło w płynie), 1 łyżkę miodu, jedno jajko, 10-20 kropli dowolnego olejku eterycznego.
2
Na początek sparz jajko, aby pozbyć się szkodliwych bakterii które mogą znajdować się na skorupce jajka. Teraz rozbij je i oddziel białko od żółtka. Jeżeli wydaje ci się dziwne zastosowanie surowego białka w płynie do kąpieli, to musisz wiedzieć, że dzięki temu dodatkowi, piana będzie o wiele trwalsza.
3
Rozbite białko umieść w słoiku, dodaj mydło w płynie, miód i olejek eteryczny. Całość dokładnie wymieszaj i gotowe. Dodatek miodu sprawi, że twoja skóra będzie miękka i nawilżona, a olejki eteryczne nadadzą kąpieli subtelny zapach. Płynu użyj jak zwykłego płynu do kąpieli ze sklepowej półki.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ucho
stopy
mydło w płynie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane