nalewka z liści orzecha

Jak zrobić nalewkę z liści orzecha na wzmocnienie i wypadanie włosów?

MatrioSzka - specjalista Tipy.pl
nalewka z liści orzecha
1 z 4
Dla osób z problemem wypadania włosów najlepszym sposobem jest nalewka z liści orzecha. Nalewka regeneruje i przywraca włosom zdrowy wygląd. Jeśli pragniesz, by twoje odzyskały siłę i piękny wygląd przygotuj nalewkę z liści orzecha. Przepis oraz instrukcję stosowania nalewki znajdziesz w naszym artykule.
1
liście orzecha
Aby przygotować nalewkę dobrej jakości należy wysuszyć liście jak najszybciej po zbiorach. Wykładamy liście cienką warstwą z dala od światła słonecznego. Najlepsze liście orzecha na nalewkę to młode, silne liście z końca gałęzi. Liście orzecha zawierają wiele czynnych substancji, które regenerują włosy. W liściach znajdziemy witaminę C, która nadaje blask włosom.
2
liście orzecha nalewka
Przepis na nalewkę z liści orzechów
Potrzebować będziesz: 30 g liści orzecha dobrze wysuszonych (2-3 łyżki suszonych liści), 150 ml dowolnego rodzaju alkoholu oraz 100 ml wody źródlanej (czystej wody). Liście pokrusz w palcach na drobne cząstki. Wsyp do słoika i zalej je alkoholem i wodą. Nalewkę zostaw do zmacerowania na 2 tygodnie. Pamiętaj o potrząsaniu słoikiem 2-3 razy dziennie. Po zakończeniu maceracji, przecedź nalewkę przez gazę i wstaw ją na kolejne 5-6 dni do lodówki. Przechowuj nalewkę w szklanych butelkach. Okres jej ważności to 2 lata od daty przygotowania.
3
nalewka z liści orzecha
Jak stosować nalewkę?
Po umyciu włosów przygotuj płukankę z 10-12 kropli nalewki na 1 litr wody. Dobrze rozmieszaj nalewkę, ponieważ jest ona bardzo silna. Opłucz głowę i włosy płukanką, a następnie masuj skórę głowy. Po 8-10 płukaniach włosów w nalewce zauważysz efekt. Włosy będą znacznie silniejsze, odzyskają witalność i zdrowie. Dodatkowa korzyści będzie widoczna na siwych włosach, które staną się ciemniejsze.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Zainteresowany
05.09.2016
Dowolnego alkoholu, czyli może być tez piwo? Proszę o doprecyzowanie, zwłaszcza w kwestii ilości procentów. W tym momencie przepis jest kompletnie bezużyteczny.