wypadanie włosów

3 domowe sposoby na wypadanie włosów z użyciem cebuli

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
wypadanie włosów
1 z 4
W ciągu dnia wypada nam ponad setka włosów. Do pewnego stopnia jest to normalne, ale gdy włosów wypada więcej wówczas mamy problem. Istnieje pewne warzywo, które ma niezwykle właściwości, zapobiegające wypadaniu włosów. Cebula, bo o niej mowa pomaga zregenerować włosy i przyspieszyć ich wzrost. Jeśli nawet zapach cebuli jest niezbyt przyjemny, to dzięki jej cudownemu działaniu ten zapach da się znieść. Poznaj trzy przepisy na maseczki z cebuli na włosy.
1
cebula na włosy
Surowy sok z cebuli
Kilka cebul obierz z łupiny i zetrzyj na sok w sokowirówce. Otrzymany sok wmasuj w skórę głowy i pozostaw na przynajmniej 30 minut. Następnie umyj włosy szamponem i nałóż odżywkę, aby pozbyć się zapachu. Kurację powtarzaj 2-3 razy w tygodniu.
2
wypadanie włosów cebula
Cebula i miód
Kolejny skuteczny przepis przeciw wypadaniu włosów. W tym celu pozyskaj sok z cebuli jak w powyższym przepisie i dodaj do niego odrobinę miodu. Wodnistą pastę wetrzyj w skórę głowy i zostaw na minimum 30 minut. Następnie umyj włosy. Stosuj maseczkę 2-3 razy w tygodniu.
3
włosy wypadanie
Cebula z rumem
Cebule obierz i posiekaj. Przełóż ją do miseczki i zalej rumem. To sposób, aby pozbyć się zapachu cebuli. Użyj mieszanki do masażu głowy przed myciem głowy. Stosując regularnie tę miksturę, zauważysz że działa ona lepiej niż profesjonalne zabiegi.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zdrowe włosy
łupież
długie włosy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane