maseczka opóźniająca starzenie

Jak zrobić maseczkę z mąką kukurydzianą przeciw starzeniu się skóry?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
maseczka opóźniająca starzenie
1 z 4
Składniki maseczki nie są magiczne i na pewno nie powstrzymają starzenia się skóry, ale mogą ukryć i opóźnić ten proces. Składniki są tanie i dostępne w każdym sklepie, z pewnością masz je w kuchni. Ta maseczka domowej roboty pomoże ujędrnić skórę. Będziesz czuć się lepiej we własnej skórze. Oto przepis na maseczkę.
1
maseczka do twarzy
Potrzebne będą następujące składniki: 1-2 łyżki mąki kukurydzianej, 5 łyżek świeżego soku z marchwi i 1 łyżka śmietany. Do małego rondelka wlewamy 100-150 ml wody. Dodajemy mąkę kukurydzianą i gotujemy na średnim ogniu.
2
mąka kukurydziana maseczka
Mieszamy do czasu aż pasta zgęstnieje. Dodajemy sok z marchwi i śmietanę. Mieszamy do uzyskania gładkiej, jednolitej pasty. Przed nałożeniem maseczki umyj dokładnie twarz.
3
maseczka z mąki kukurydzianej
Maseczkę rozprowadź na skórze, w najbardziej dotkniętych zmianami miejscach. Pozostaw maseczkę na 30 minut. Po tym czasie spłucz maseczkę ciepłą wodą. Jeśli pozostała ci odrobina maseczki możesz przechować ja na następny raz w lodówce. Stosuj ją 3-5 razy w tygodniu w celu osiągnięcia maksymalnego efektu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

sposoby na oparzenia słoneczne
peeling do ciała
potliwość rąk

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane