Domowy preparat na kaszel i ból gardła

Domowy preparat na kaszel i ból gardła

Dd - specjalista Tipy.pl
Domowy preparat na kaszel i ból gardła
1 z 4
Przeziębienia i choroby nie odpuszczają nigdy. Czy to latem, czy też zimą mogą przytrafić się zawsze. Zamiast od razu korzystać ze środków dostępnych w aptekach, spróbuj najpierw domowych sposobów walki z chorobą. Proponujemy domowy sposób na kaszel i ból gardła. Wypróbuj koniecznie !
1
Domowy preparat na kaszel i ból gardła krok 1
Czego potrzebujesz? ¾ szklanki przegotowanej wody, 2 łyżki octu jabłkowego, 2 łyżeczki miodu, 1 łyżeczkę soli morskiej, 8 kropli olejku cytrynowego, 4 krople olejku miętowego, 4 krople olejku eukaliptusowego.
2
Jak przygotować preparat? Wszystkie składniki umieść w szklanym pojemniku. Dokładnie wymieszaj, aby całość połączyła się i nie rozdzielała. Porcję gotowego preparatu przelej do małej butelki z rozpylaczem.
3
Jak stosować preparat? Wystarczy użyć jedną do 2 pompek preparatu na tył gardła. Dzięki zawartości olejków i octu jabłkowego, oskrzela szybko uspokoją się i odruch kaszlu zostanie złagodzony. Również ból gardła szybko ustąpi. Niestety smak preparatu nie jest najlepszy, jednak zrekompensuje go szybkość działania.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

syrenka1993
24.12.2016
Tylko nie zawsze jest czas próbować naturalnych sposobów. Ja mam bardzo napięty grafik i jak zaczynam kaszleć to piję sprawdzony syrop dicotuss z miodem i prawoślazem