Jak odetkać zatkany odpływ

Jak odetkać zatkany odpływ

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak odetkać zatkany odpływ
1 z 5
Odpływ w zlewie czy wannie zatkał się? Nie masz pod ręką żadnych sklepowych środków które mogą pomóc rozwiązać ten problem? Nic straconego. Przedstawiamy kilka domowych sposobów na zatkany odpływ, dzięki którym szybko pozbędziesz się problemu. A wszystko dzięki produktom, które znajdziesz w każdym domu.
1
Soda i ocet
Soda i ocet
O tym, że soda i ocet w każdym domu znajdują wiele zastosowań wie każdy. Czy wiesz jednak, że przydadzą się również do odetkania odpływu? Wsyp pół szklanki sody oczyszczonej do zatkanego odpływu, a następnie zalej połową szklanki octu. Zatkaj odpływ i pozostaw na 10 minut. Po tym czasie zalej 3 litrami wrzątku.
2
Płyn do mycia naczyń
Płyn do mycia naczyń
Płyn do mycia naczyń radzi sobie nie tylko z zabrudzeniami na naczyniach. Z łatwością odetka odpływ w którym zgromadził się nadmiar tłuszczu i resztek z posiłków. Wystarczy, że wlejesz szklankę płynu do naczyń do zatkanego odpływu, pozostawisz na 15 minut, a następnie wlejesz sporą ilość wrzątku.
3
Tabletki do czyszczenia protez zębowych
Tabletki do czyszczenia protez zębowych
Kolejnym produktem pomocnym w czyszczeniu zatkanego odpływu są tabletki do czyszczenia protez. Rozpuszczają osady powstałe na protezach, a więc poradzą sobie również z tymi zgromadzonymi w rurach odpływowych. Wrzuć 4 tabletki do odpływu, zalej połową szklanki octu i pozostaw na 10 minut. Spłucz sporą ilością ciepłej wody i gotowe.
4
Wrzątek
Wrzątek
Jeżeli nie masz pod ręką żadnych z wyżej wymienionych produktów, możesz spróbować zastosować sam wrzątek. Wysoka temperatura rozpuści tłuste osady i rozmiękczy resztki jedzenia. Wlewaj wrzątek porcjami po 2-3 litrów tak długo, aż nie zauważysz poprawy. Zazwyczaj po 2-3 porcjach wrzątku odpływ jest już odetkany.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane