Jak usunąć plamy z wosku z dywanu

Jak usunąć plamy z wosku z dywanu

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak usunąć plamy z wosku z dywanu
1 z 4
Wosk z rozlanej świecy może rozlać się w trudnych do wyczyszczenia miejscach, na przykład na dywanie. Nie oznacza to jednak, że musimy od razu kupować nowy. Można w prosty sposób pozbyć się wosku, przy użyciu jedynie dwóch przedmiotów. Jeżeli chcesz wiedzieć jak usunąć plamę z wosku z twojego dywanu, koniecznie przeczytaj dalsze wskazówki.
1
Jak usunąć plamy z wosku z dywanu krok 1
Co jest potrzebne? Stare gazety (ważne jest aby były to standardowe czarno-białe gazety, a nie kolorowe czasopisma, których papier nie wchłonie wosku), zamiast gazet możesz użyć ręczników papierowych lub starego ręcznika, przyda się również żelazko.
2
Po pierwsze absolutnie nie próbuj wycierać mokrego wosku. Spowoduje to wcieranie plamy wgłąb dywanu i plama stanie się jeszcze trudniejsza do usunięcia. Na plamę rozłóż kawałek gazety lub ręcznik i delikatnie przykładaj rozgrzane żelazko, aby wosk mógł się rozpuścić.
3
Delikatnie przesuwaj żelazko, aby nie spowodować spalenia ręcznika lub gazety. Wosk będzie wsiąkał w papier lub materiał, więc po chwili wymień gazetę na nową. Cały proces może potrwać nawet 30 minut, ale efekty są tego warte. Plama po wosku zniknie, a dywan będzie służył ci jeszcze przez długie lata.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane