pasta do zębów zastosowanie

9 niesamowitych zastosowań pasty do zębów

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
pasta do zębów zastosowanie
1 z 4
Każdy wie, że pasta do zębów czyści zęby i rozjaśnia uśmiech, ale nie każdy wie, że pastą do zębów możesz wyczyścić wiele przedmiotów w swoim domu. Nieżelowa pasta do zębów zazwyczaj ma biały, mleczny kolor, to właśnie ona może posłużyć do czyszczenia, polerowania i odświeżania różnych powierzchni. Poznaj nietypowe sposoby wykorzystania pasty do zębów.
1
pasta do zębów zastosowanie
Wyczyść umywalkę
To naturalne, że podczas mycia zębów skapnie nam parę kropel pasty do zębów na umywalkę. Następnym razem, gdy się to przydarzy, skorzystaj z okazji i wymyj zlew. Użyj gąbki, ręcznika papierowego i wyczyść umywalkę.

Sposób na zaparowane lustro
Zaparowane lustro to może być duży kłopot, jeśli chcesz z niego skorzystać po kąpieli. Nim weźmiesz prysznic, przetrzyj lustro pastą do zębów i wytrzyj do sucha. Zabieg ten uniemożliwi parze osadzenie się na lustrze. Nie stracisz cennego czasu czekając, aż para ulotni się.

Czyszczenie butów
Pasta do zębów może ożywić starą parę tenisówek. Nałóż odrobinę pasty na gumową podeszwę butów i używając starej szczoteczki, wyczyść. Wytrzyj buty mokrą szmatką i trampki gotowe do założenia.
2
pasta do zębów ślady po wodzie
Czyszczenie żelazka
Nie ma nic gorszego podczas prasowania białej koszuli, niż brudna, kleista podstawa żelazka. Na szczęście brudu można pozbyć się stosując pastę do zębów. Odłącz żelazko od prądu i poczekaj aż ostygnie. Za pomocą szmatki rozetrzyj pastę po żelazku. Wytrzyj czystą szmatką i gotowe!

Usuwanie woskowych kredek
Czy twoje dzieci były zbyt kreatywne? Gąbka i odrobina pasty do zębów to idealny sposób na usunięcie zabrudzeń z woskowych kredek. Pozbędziesz się zabrudzeń bez uszkodzenia farby na ścianie.

Ślady wody na meblach
Zapomniana szklanka może zostawić na meblach brzydkie pierścienie z wody. Nie wpadaj w panikę. Weź odrobinę pasty i szmatkę, przetrzyj ślad po szklance, a plama zniknie beż śladu. Tylko nie pocieraj miejsca zbyt mocno, możesz odbarwić drewno.
3
pasta do zębów jej zastosowanie
Wypoleruj metal
Kurz i brud z łatwością przywierają do metalowej biżuterii, chromowanych sprzętów agd oraz klamek. Pasta do zębów może rozjaśnić i oczyścić metalowe powierzchnie. Wystarczy wilgotną szmatką i odrobiną pasty przetrzeć daną powierzchnię. Przemyć mokrą szmatką dla nadania blasku i gotowe.

Usuwanie zadrapań z płyt CD
Porysowana płyta to jeszcze nie koniec twej kolekcji płyt. To możliwe, aby twoja ulubiona płyta działała poprawnie po przetarciu jej pastą do zębów. Odrobiną pasty i miękką szmatką przetrzyj płytę. Nadmiar wytrzyj wilgotnym ręcznikiem i film możesz spokojnie włożyć do odtwarzacza.

Usuń zapach
Pasta do zębów posiada magiczny sposób usuwania zapachów z plastikowych pojemników na żywność. Pozbądź się zapachu przecierając pojemnik odrobiną pasty do zębów.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

wald
19.08.2016
w czasie służby wojskowej pastą do zębów czyściliśmy szyby w oknach , dodawaliśmy do prania białych koszulek
bmb
19.08.2016
Szkoda że lekarze szczerze nie ostrzegają o skutkach fluoru zawartego w paście i kto wie czy nie zakłóca systemu immunologicznego, bo używamy jej 2 razy dziennie- przynajmniej! Bo skąd się biorą hashimoto czy inne france?
malabiala
19.08.2016
Kiedyś, gdy nie było innych środków, a pasta do zębów była bardzo tania, miało to sens. Dzisiaj jedynie awaryjnie, bo są o wiele tańsze sposoby na czyszczenie różnych powierzchni.
Draka
19.08.2016
Idąc tym tropem, zęby powinno się myć emulsją do szyszczenia umywalek. Bo nie sztuką jest użyć użyć preparatu do tego, do czego został stworzony. Najlepiej wymyślić jest dla niego nowe zastosowanie. Acha, i trzeba nazwać to "trickiem" :-) Tak jest cool, trendy i jazzy. No i jest temat na stronę :-)
nixs
19.08.2016
Pasta do zębów czyści, to fakt, ale jest lekko ścierna. Twardego szkliwa zębów nie uszkodzi, ale zlewy, srebro czy inne rzeczy nią czyszczone zaczynają coraz szybciej się brudzić, a zabrudzenia są coraz trudniejsze do wyczyszczenia. A wszystko przez ścieralność pasty i mikrorysy, które powstają na czyszczonych powierzchniach. Zróbcie test na starym aucie na kawałku lakieru, ściereczka szybko zabarwi się na kolor startego lakieru. NIGDY nie czyście/myjcie nic pastą do zębów (poza zębami) bo uszkadzacie powierzchnię, od mycia czyszczenia są zwykłe płyny, choć czyszczenie trwa odrobinę dłużej niż pastą !