pieprzyki usuwanie

5 domowych sposobów na usunięcie pieprzyków

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
pieprzyki usuwanie
1 z 4
Naukowcy twierdzą, że główna przyczyną powstawania pieprzyków jest genetyka. Jednak wiele pieprzyków to znamiona po opalaniu. Pieprzyk to znamiona barwnikowe, miejsca w których skupiają się komórki zawierające melaninę, pigment skórny. Niektóre z nich mogą być czerniakami z którymi należy natychmiast udać się do lekarza. Większości ludzi pieprzyki nie przeszkadzają. Jeśli się zdecydujesz na usunięcie pieprzyka możesz skorzystać z ofert gabinetów kosmetycznych. Jednak istnieją domowe sposoby, które mogą usunąć pieprzyki.
1
pieprzyki usuwanie
Olejek z drzewa herbacianego
Namocz wacik olejkiem z drzewa herbacianego i przemyj pieprzyk, który chcesz usunąć. Po przemyciu pieprzyka zaklej go plastrem lub bandażem i zostaw na godzinę.

Czosnek
Ząbek czosnku obierz i pokrój w cienkie plasterki. Przyłóż plasterek do pieprzyka i zakryj go kawałkiem plastra lub bandaża. Taki opatrunek zostaw na noc.
Powtarzaj te sposoby dwa razy dziennie przez miesiąc.
2
pieprzyki domowe sposoby
Skórka z banana
Skórkę z banana zaaplikuj podobnie jak plasterek czosnku. Odkrój kawałek skórki, przyłóż wewnętrzną stroną skórki w miejsce pieprzyka i przymocuj plastrem lub taśmą. Po upływie godziny oderwij bandaż. Metodę stosuj codziennie, dopóki nie zauważysz, że pieprzyk zniknął.

Jodyna
Kup jodynę, roztwór jodu i zakrop po kropelce każdy pieprzyk, który chcesz usunąć. Przed zakropieniem pieprzyka podrap trochę skórę w celu otwarcia porów. Jodyna może zabarwić twoją skórę, użyj wazeliny jako warstwy ochronnej dla skóry.
3
olejek kadzidłowy pieprzyki
Olejek kadzidłowy
Kadzidła możesz używać na dwa sposoby: miejscowo i w kąpieli. Do kąpieli, trzeba będzie połączyć 1 szklankę sody oczyszczonej z 1 szklanką soli morskiej, 6 kroplami olejku lawendowego i 3 kroplami olejku kadzidłowego.
Jeśli chcesz usunąć pieprzyki stosując olejek kadzidłowy miejscowo musisz zmieszać 8 łyżeczek oliwy z 3 łyżeczkami olejku kadzidłowego. Namocz wacik w mieszance i przemyj delikatnie pieprzyk, zostawiając mieszankę na skórze, aż całkowicie wchłonie się w skórę.
Oba te sposoby powinny usunąć pieprzyki w ciągu miesiąca.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

lodwos
06.06.2019
położenie plasterków czosnku na skóre gwarantuje efekt poparzenia, stary sposób na tzw. maszynę stosowałem to w latach 70.
dorota
21.07.2016
przylóz czosnek owin bandazem i bable gwrantowane do rana