Naturalny  odświeżacz do dywanów

Naturalny odświeżacz do dywanów

Dd - specjalista Tipy.pl
Naturalny  odświeżacz do dywanów
1 z 4
Czyszczenie dywanów nie jest prostym zadaniem. Niestety nie da się ich regularnie prać, ponieważ uzależnieni jesteśmy od ładnej pogody lub musimy oddać dywan do pralni, co jest dosyć drogie. Dywany najczęściej brudzą się w domach z małymi dziećmi i zwierzętami. Zwykłe odkurzanie nie jest wystarczające aby dywan był czysty i pachnący. Możesz jednak zrobić prosty i co ważne naturalny odświeżacz do dywanów.
1
Naturalny  odświeżacz do dywanów krok 1
Czego potrzebujesz? Jedną szklankę sody oczyszczonej, jedną łyżeczkę dowolnego olejku eterycznego (proponujemy olejki o lekkim zapachu, które nie będą drażniły zbyt mocnym zapachem), jedną łyżeczkę mielonego cynamony lub goździków (oczywiście możesz zastosować mieszankę obu przypraw).
2
Naturalny  odświeżacz do dywanów krok 2
Jak przygotować preparat? Sodę i przyprawy pomieszaj w małej misce. Dodaj olejek eteryczny i dokładnie wymieszaj. Mieszaj aż całość będzie miała jednolitą, suchą konsystencję. W przeciwnym wypadku grudki nierozmieszanego olejku mogą pozostawić tłuste plamy na dywanie.
3
Naturalny  odświeżacz do dywanów krok 3
Suchy produkt przesyp do pojemniczka z sitkiem. Może to być na przykład stara solniczka. Teraz dokładnie rozsyp proszek na całej powierzchni dywanu. Staraj się zrobić to w miarę równomiernie. Pozostaw preparat na 30-40 minut, a po tym czasie odkurz dywan. Po takim zabiegu będzie on pachniał jak nowy.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane