popękane piety

5 domowych sposobów na piękne stopy

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
popękane piety
1 z 4
Przez większość dni w roku nosimy zabudowane buty, lecz kiedy nadchodzi lato zamieniamy je na sandały i klapki. Cały rok dbamy o piękno naszych rąk i twarzy, a zapominamy o stopach. Skóra na stopach jest bardzo cienka i wymaga ciągłej pielęgnacji, nawilżania i złuszczania. Oto kilka domowych sposobów na przywrócenie stopom piękna.
1
popękane pięty
Starta marchewka
Zamieszaj startą marchewkę ze świeżo zmielonymi płatkami owsianymi w proporcji 1:3. Dodaj odrobinę soku z marchwi, by mikstura była wilgotna. Nałóż na stopy i zostaw na 30-60 minut.

Kefir
Połącz ze sobą równe części miodu, kefiru i odrobinę pokruszonego białego sera. Nałóż miksturę na pięty i zostaw na 30 minut. Po tym czasie zmyj miksturę ciepłą wodą.
2
popękane stopy
Woda utleniona
Przygotuj kąpiel dla swoich stóp z wody utlenionej. Wystarczy, że do jednego litra wody dodasz dwie łyżki 3% wody utlenionej. Mocz stopy w roztworze przez 30 minut. Użyj pumeksu do usunięcia stwardniałego naskórka.

Kawa
Mielona kawa to świetne źródło tłuszczy, które nawilżą skórę. Dodaj jedną łyżeczkę dowolnego oleju do 50 g zmielonej kawy. Wcieraj pastę w skórę wykonując ruchy po okręgu przez 5-10 minut, następnie spłucz ciepłą wodą. Stosuj raz w tygodniu.
3
popękane stopy domowe
Cukier i oliwa
Przygotuj miksturę z 50g cukru i jednej łyżki oliwy. Masuj swoje stopy przez 10 minut. Po tej procedurze, twoje stopy będą delikatne, miękkie i różowe. Wykonuj procedurę raz w tygodniu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ozdabianie paznokci - wzory
potliwość rąk
pękające pięty

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kefir na stopy
31.08.2016
Nie ma tu nic o kefirze na stopy jak sugeruje tytuł artykułu.