Jak wyczyścić posrebrzane sztućce

Jak wyczyścić posrebrzane sztućce

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak wyczyścić posrebrzane sztućce
1 z 4
Jeżeli masz pamiątkowe, posrebrzane sztućce, których nie używasz zbyt często, to możesz zauważyć na nich charakterystyczny nalot. Jak go usunąć? Możesz kupić gotowy środek do czyszczenia srebra, lub zastosować domową metodę. Dokładną instrukcję znajdziesz poniżej.
1
Jak wyczyścić posrebrzane sztućce krok 1
Co jest ci potrzebne? Soda oczyszczona i woda utleniona. Oba składniki są łatwo dostępne i o wiele tańsze niż w przypadku gotowych środków. Wypróbuj więc koniecznie tę metodę.
2
W małej misce pomieszaj niewielką ilość sody oczyszczonej i wody utlenionej. Mieszanka powinna mieć konsystencję gęstej pasty, dzięki czemu nie będzie spływać z czyszczonej powierzchni. Nie przygotowuj większej ilości pasty jednorazowo, ponieważ z czasem traci swoje właściwości. Lepiej przygotować mniejsze porcje, które zostaną od razu wykorzystane.
3
Miękką szmatką lub gąbką wcieraj pastę w zabrudzoną powierzchnię przez 1 do 2 minut. Po tym czasie wystarczy wypłukać sztućce w letniej wodzie i wytrzeć do sucha. Pastą możesz czyścić nie tylko sztućce ale także srebrną biżuterię, szkatułki czy patery.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane