Domowa maseczka z miodem i jogurtem naturalnym

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Szukasz skutecznego zabiegu który rozjaśni twoją skórę i sprawi, że będzie miękka i nawilżona? Jednocześnie szukasz skutecznego sposobu na pozbycie się trądziku? Przydało by się również zmniejszyć widoczność drobnych zmarszczek? Nie musisz już korzystać z trzech drogich zabiegów u kosmetyczki. Wypróbuj jedną maseczkę, która poradzi sobie z tymi wszystkimi problemami.
1
Domowa maseczka z miodem i jogurtem naturalnym krok 1
Czego potrzebujesz? Przygotuj jedną łyżkę jogurtu naturalnego, jedną łyżeczkę miodu (naturalnego, a nie sztucznego), szczyptę mielonego cynamonu i szczyptę mielonej gałki muszkatołowej.
2
Wszystkie składniki pomieszaj w małej misce i dokładnie wymieszaj. Skórę twarzy oczyść dokładnie i nałóż maseczkę. pozostaw na twarzy przez 15 do 20 minut. Po tym czasie zmyj letnią wodą.
3
Dlaczego maseczka jest tak skuteczna? Jogurt naturalny dzięki zawartości kwasu mlekowego delikatnie wygładza skórę i rozjaśnia blizny i przebarwienia. Miód idealnie nawilża przesuszony naskórek,a cynamon łagodzi zmiany trądzikowe. Gałka muszkatołowa z kolei zmniejszy widoczność drobnych zmarszczek. A wszystko to w domowym zaciszu i niewielkim kosztem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane