Stare meble

Co zrobić ze starymi meblami?

IntimoIntimo - specjalista Tipy.pl
Kupiłeś nowe meble i nie wiesz co zrobić ze starymi? Używane meble jest dosyć ciężko sprzedać, zatem większość osób decyduje się na oddanie ich za darmo. Gdzie można je oddać, aby jak najszybciej zrobić miejsce dla nowych, wymarzonych mebli? Oddam meble za darmo...
P

* Internet
* Czas

1
Serwisy internetowe

Istnieje kilka serwisów bardziej i mniej wyspecjalizowanych w tym zakresie. Ilość osób wystawiających meble za darmo jest dużo mniejsza, niż poszukujących, zatem w prosty i szybki sposób możemy oddać nasze używane meble w inne ręce. Niektóre z serwisów to:

* www.cpb.waw.pl - Centrum Pomocy Bliźniemu MONAR - Markot Warszawa
* GratyZChaty.pl
* PchliTarg.com

2
Kościół

Jeśli mamy na zbyciu jakieś meble (i nie tylko) możemy poprosić o pomoc księdza w najbliżej parafii. Zazwyczaj osoby potrzebujące często przychodzą do kościoła po drobne datki oraz po żywność. Ksiądz będzie doskonale wiedział, kto aktualnie jest w największej potrzebie i komu nasze meble z pewnością by się przydały.

Jedyny problem jest tutaj z transportem. Osoby wskazane przez księdza zazwyczaj nie mają naprawdę pieniędzy, zatem nie będzie ich stać na transport mebli do swojego lokum.

3
Lokalne gazety - ogłoszenia

Lokalne gazety często prowadzą dział “Oddam za darmo” oraz “Przyjmę za darmo”. Ogłoszenia są bezpłatne.

4
Krzesło
Lokalne radia - ogłoszenia

Lokalne radia często prowadzą audycję z ogłoszeniami drobnymi (np. Radio Centrum na Podkarpaciu). Ogłoszenia są bezpłatne.

5
Oddaj meble za darmo dla potrzebujących

Jeśli nie mamy czasu ani chęci ogłaszać o chęci oddania naszych mebli możemy zrobić tzw. wystawkę. Wystarczy tylko niepotrzebne nam przedmioty położyć (postawić) obok śmietnika. Należy pamiętać, aby zachować pewną odległość (aby przedmioty się nie zabrudziły oraz nie przeszły zapachem śmietnika). Wiele osób wystawiając w taki sposób meble, dodatkowo pakuje je w folie plastikowe. W zależności od stanu przedmiotu czas jego ‘zniknięcia’ wynosi od kilkunastu minut do kilku dni.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

spokojny sen
szafki nocne
Różowa szafka

Podobne porady

Komentarze (22)

* Pola wymagane

rniemiec7
19.11.2015
Renowacja mebli to szereg działań jakie należy podjąć, aby mebel który chcemy wyglądał świetnie i długo nam służył. Są to ocena stanu, renowacja i pielęgnacja.
Wszystko świetnie opisane jest na blogu http://www.wikiwood.edu.pl/category/renowacja/
Może dzięki tym wpisom sami zabierzemy się za renowacje ? :)
martakali2889
21.02.2013
JA juz się tak pozbyłam paru rzeczy i nie zalegają mi nie potrzebnie.
pisze.szybko
05.11.2012
Jeśli masz działkę rekreacyjną to można je tam zawieść i będzie można tanim kosztem sobie urządzić takie miejsce. Przydatne mogą się one okazac także w piwnicy, czy też warsztacie.
Karolinas
23.10.2012
Ogłoszenie o oddaniu starych mebli, które jeszcze nadają się do użytku można zamieścić w większych marketach. W prawie każdym markecie znajduje się tablica z ogłoszeniami. Możemy zamieścić tam kartkę a być może uda nam się pomóc komuś w potrzebie :)
zjawa
13.05.2012
Oddam 3-osobową, rozkładana kanapę. Stan dobry, Kielce
pawel
22.01.2012
ODBIORĘ ZA DARMO MEBLE NADAJĄCE SIĘ JESZCZE DO UŻYTKU :EWENTUALNIE DO DROBNYCH POPRAWEK LUB CZYSZCZENIA MOGĄ TO BYC WERSALKI SOFY KRZESŁA STOŁY TAPCZANY.........ITD BARDZO DZIĘKUJĘ TEL KONTAKTOWY : 512200787WARSZAWA A ZA MEBLE W EXTRA STANIE DOPLACAM
transportmebli@interia.pl
ERS
22.01.2012
Wywóz, utylizacja starych mebli, AGD, RTV tel.787-310-140 WARSZAWA i okolice
pawel
01.01.2012
transportmebli@interia.pl
aa
01.01.2012
przyjme meble w kazdej postaci WARSZAWA TEL 693870396
lublin
04.07.2011
oddam używany komplet 2 rozkładane sofy 2 + 3 Lublin
kontakt lewek_bm@o2.pl