rozjaśnianie włosów

Jak naturalnym sposobem rozjaśnić włosy?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
rozjaśnianie włosów
1 z 4
Nie jesteś zadowolona ze swego koloru włosów? Zdjęcie na opakowaniu farby do włosów obiecywało inny kolor? Nic straconego, tymi domowymi sposobami możesz bezpiecznie rozjaśnić włosy. Poznaj dwa domowe sposoby z użyciem cynamonu i sody na rozjaśnienie włosów.
1
cynamon rozjaśnianie włosów
Cynamon może służyć do odbarwiania włosów. Jednak nie spodziewaj się efektów od razu. Maseczkę na włosy z cynamonu, którą przygotujesz musisz nałożyć przynajmniej trzy razy, aby rozjaśnić kolor włosów.
2
włosy rozjaśnianie
Cynamon
Zmieszaj 4 łyżki cynamonu z taką ilością wody, która pozwoli uzyskać konsystencję pasty. Na mokre włosy nanieś odżywkę do włosów i zostaw ją na 5 minut. Następnie nałóż pastę z cynamonu. Wetrzyj pastę od nasady aż po końcówki włosów. Zawiń głowę folią i pozostaw na 4-5 godzin. Umyj i wypłucz włosy dokładnie. Za kilka dni powtórz procedurę. Zauważysz, że włosy zmieniły swój odcień na jaśniejszy niż poprzedni.
3
soda oczyszczona rozjaśnianie włosów
Soda
Do przeprowadzenia tej procedury potrzebujesz: sodę, szampon przeciwłupieżowy i odżywkę do włosów. Po pierwsze umyj włosy szamponem przeciwłupieżowym. Dokładnie spłucz włosy. Zmieszaj równe ilości sody i szamponu, aż do uzyskania jednolitej mieszanki. Delikatnie wmasuj pastę we włosy i pozwól jej działać przez 10 minut. Spłucz maseczkę z włosów i umyj ponownie szamponem. Wreszcie użyj odżywki do włosów, której nie należy spłukiwać. Ten rodzaj odżywki odpowiednio nawilży włosy. Jeśli kolor włosów nie zmieni się po pierwszym razie, powtórz procedurę 2-3 razy w ciągu kilku dni.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Syla
27.09.2018
nie polecam !!! słabo odbarwia a wlosy spalone !!!!!
malwina
28.12.2017
soda zniszczy włosy bo je przesuszy straszni. ja do rozjaśniania używam mleczka
Krakusek
16.08.2016
Najprościej i najbezpieczniej płukać włosy w naparze z rumianku, efekt pewny i zdrowy.
mariaawaria.1986
11.08.2016
Bałabym się używać sody do włosów - czyszczę sodą najbardziej uporczywe zabrudzenia, włosy chyba nie byłyby vbezieczne...