Jak zrobić domowy odświeżacz powietrza

Jak zrobić domowy odświeżacz powietrza

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić domowy odświeżacz powietrza
1 z 4
Każdy chce mieć pięknie pachnący dom, ale wydawanie dużych kwot na kolejne odświeżacze powietrza, które po kilku dniach tracą cały aromat, nie jest już tak zachęcające. Jeżeli chcesz zapewnić sobie świeżość w domu, możesz zrobić własnoręcznie odświeżacz powietrza. Wystarczy kilka składników, a efekt będzie trwał przez długi czas.
1
Jak zrobić domowy odświeżacz powietrza krok 1
Czego potrzebujesz? Przygotuj 1 szklankę wody, 2 łyżki żelatyny, 1 łyżkę soli, 20 kropli ulubionych olejków eterycznych (oczywiście możesz stworzyć dowolną mieszankę olejków eterycznych), szklany słoik, opcjonalnie możesz dodać barwnik spożywczy, sztuczne lub suszone kwiaty (żywe mogą zacząć pleśnieć).
2
W małym rondelku zagotuj ¾ szklanki wody. Dodaj sól i dokładnie wymieszaj. Następnie zdejmij rondelek z ognia, dodaj żelatynę i mieszaj tak długo, aż całość dokładnie się rozpuści. Teraz dodaj pozostałą część wody i ponownie wymieszaj. Ciepłą ciecz rozlej do słoików.
3
Do każdego słoika dodaj olejki eteryczne i wymieszaj. Jeżeli chcesz aby żel miał jakąś barwę, dodaj kilka kropli barwnika spożywczego. Intensywność koloru jest zależna od ilości dodanego barwnika. Żeby dodatkowo ozdobić odświeżacz możesz dodać sztuczne lub suszone kwiaty, kolorowe koraliki lub muszle. Całość odstaw do zastygnięcia żelu. Zapach z takiego domowego odświeżacza będzie rozprzestrzeniał się przez długi czas.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

usuwanie rys z mebli
maszynka do golenia
Pleśń w pralce

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane