Domowy sposób na zmęczone i obolałe stopy

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Po długim ciężkim dniu czujesz uporczywy ból w stopach? Nie możesz poradzić sobie z tym nieprzyjemnym uczuciem? Istnieje prosty sposób, dzięki któremu poczujesz ulgę, stopy odprężą się i ból zniknie bez śladu. Wystarczy tylko kilka składników. Dokładną instrukcję znajdziesz poniżej.
1
Domowy sposób na zmęczone i obolałe stopy krok 1
Czego potrzebujesz? Przygotuj duży szklany słoik, 1 szklankę soli Epsom, 1 szklankę soli morskiej, 2 szklanki sody oczyszczonej i kilka kropli twojego ulubionego olejku eterycznego (my proponujemy olejek lawendowy, który dzięki swojemu zapachowi zapewni odprężenie całego ciała, a nie tylko stóp).
2
Jak przygotować kąpiel do stóp? Wszystkie składniki pomieszaj dokładnie w dużym słoju. a następnie zakręć go szczelnie, aby nie dostała się do niego wilgoć. Miednicę (na tyle dużą aby swobodnie położyć w niej stopy) wypełnij ciepłą wodą (im cieplejsza tym lepiej), dodaj ¼ szklanki przygotowanej mieszanki i zanurz stopy w roztworze.
3
Stopy mocz przez około 20 minut. Po tym czasie spłucz je letnią wodą, wytrzyj do sucha i przeprowadź masaż dowolnym kremem do stóp (najlepiej z aloesem, gdyż dogłębnie nawilży skórę stóp). Zabieg wykonuj codziennie przez co najmniej tydzień, a po tym czasie zabieg powtarzaj dwa razy w tygodniu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Mati
14.09.2018
A ja tam chodzę, skaczę i biegam w wygodnych butach i zawsze w dynamicznych wkładkach ortopedycznych. Profilaktyka najważniejsza!!!